18.1 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Το νέο Audi RS3 είναι ένα super-hatchback 400 ίππων.

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από μερικές ημέρες η Audi ανακοίνωσε επίσημα το νέο RS3, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως hatchback όσο και ως sedan. Ένα μοντέλο που συνεχίζει την μακρά ιστορία του 5-κύλινδρου βενζινοκινητήρα και όπως μαθαίνουμε, θα στοχεύει απευθείας στην κορυφή της κατηγορίας των λεγόμενων “mega-hatchbacks” με νέο σύστημα τετρακίνησης και πολλές βελτιώσεις σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.Ο 5-κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με κωδικό EA850 έχει διατηρήσει την θέση του κάτω από το καπό και αποδίδει, όπως και πριν, 400 ίππους αν και αυτοί είναι πλέον διαθέσιμοι 250 σ.α.λ. νωρίτερα, στις 5.600 σ.α.λ. Αυξημένη κατά 20 Nm, στα 500 συνολικά είναι η μέγιστη ροπή και παραμένει σταθερή από τις 2.250 έως και τις 5.600 σ.α.λ. ενώ ο κινητήρας μπορεί να στροφάρει με ασφάλεια μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. Πριν φτάσει στο οδόστρωμα, η ισχύς περνά από ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και από το νέο σύστημα τετρακίνησης που εξασφαλίζει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και περισσότερες δυνατότητες.Κεντρικό ρόλο σε αυτό το νέο σύστημα παίζει ο ειδικός για το RS3 πίσω άξονας. Χάρη σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες (έναν σε κάθε ημιαξόνιο του πίσω άξονα), η κατανομή της ροπής τόσο ανάμεσα στους δύο άξονες, εμπρός και πίσω, όσο και ανάμεσα στους δύο τροχούς του πίσω άξονα είναι ταχύτερη και ακριβέστερη και βελτιώνει την ευελιξία του RS3, μειώνοντας παράλληλα το φαινόμενο της υποστροφής. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ο Βενιαμίν της “RS” οικογένειας μπορεί να στείλει έως και το 100% της ροπής σε έναν από τους τροχούς του πίσω άξονα δίνοντας στο αυτοκίνητο πιο ουδέτερο ή αν το ζητήσει ο οδηγός, ακόμα και υπερστροφικό χαρακτήρα. Σε αυτό παίζουν σημαντικό ρόλο και τα modes οδήγησης (7 τον αριθμό), ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν τα νέα “RS Performance” και “RS Torque Rear”. Το πρώτο έχει σχεδιαστεί ώστε το RS3 να αποδίδει τα μέγιστα στην πίστα και σε συνδυασμό με τα πιο σκληροπυρηνικά, Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά που θα προσφέρονται προαιρετικά όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις. Το δεύτερο από την άλλη, “ξεκλειδώνει” τον πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του RS3, επιτρέποντας στον οδηγό να πλαγιολισθαίνει ελεγχόμενα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες (βλ. πίστα).Κατά τα άλλα, το νέο Audi RS3 διαθέτει γόνατα McPherson στον εμπρός άξονα και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα και οι αγοραστές θα έχουν την δυνατότητα να αναβαθμίσουν το σύστημα ανάρτησης με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 30 χιλιοστά μικρότερη σε σύγκριση με το A3 και 10 χιλιοστά μικρότερη από το S3, το εμπρός μετατρόχιο είναι κατά 33 χιλιοστά μεγαλύτερο και η ανάρτηση έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις. Οι τροχοί θα είναι 19 ιντσών και το σύστημα πέδησης θα αποτελείται από δίσκους 375 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 310 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω και όποιος επιθυμεί το κάτι παραπάνω, θα μπορεί να επιλέξει τους carbon-ceramic δίσκους. Πριν κλείσουμε, να αναφέρουμε πως παρότι το νέο RS3 είναι 40 κιλά βαρύτερο από την προηγούμενη γενιά και ο κινητήρας δεν παράγει περισσότερα άλογα, το νέο σύστημα τετρακίνησης και το βελτιωμένο “launch control” του επιτρέπουν να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 290 km/h. Έτσι, για να έχει κάτι να… φοβάται η Mercedes-AMG A45 S.
Dacia. Με νέα αισθητική ταυτότηταPeugeot 308 SW. Με στιλ και χώρους!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό