16.2 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Το αφεντικό της Alfa Romeo θέλει μία νέα Alfetta

Ειδήσεις Ελλάδα

Η ανανέωση της Alfa Romeo ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό με το λανσάρισμα της Tonale αλλά ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε σε ιταλικό μέσο ότι έχει κι άλλα, πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στο μυαλό του. Ένα από αυτά, είναι η αναβίωση της θρυλικής Alfetta για να τοποθετηθεί στο δημοφιλές C-segment ως ένα hatchback/fastback με σπορ χαρακτηριστικά και το DNA της ιταλικής μάρκας στον σχεδιασμό και την οδική συμπεριφορά – περισσότερο ως Alfetta GT ή GTV λοιπόν, παρά ως… κλασική Alfetta. Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι το μεσοπρόθεσμο πλάνο της Alfa Romeo, ένα πλάνο που θα οδηγήσει την μάρκα μέχρι το 2028, δεν περιλαμβάνει κάτι τόσο… επαναστατικό όπως μία Alfetta GTV, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν αυτό που έχει στο μυαλό του ο Imparato γίνει μέρος της στρατηγικής της Alfa Romeo για την 3-ετία 2028, ’29 και ’30.

Ευτυχώς, δεν θα πρέπει να περιμένουμε πολύ αφού το μεγάλο αφεντικό της ιταλικής εταιρίας δήλωσε ότι το προϊοντικό πλάνο της για τα τέλη της δεκαετίας θα οριστικοποιηθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και θα περιλαμβάνει αποφάσεις για πολλά, σημαντικά ζητήματα πέραν της Alfetta, μεταξύ των οποίων την ανανέωση του B-segment και το λανσάρισμα ή όχι ενός C-SUV. Ένα ακόμα πρόβλημα που προκύπτει στην υπόθεση της Alfetta, έχει να κάνει με την… ευρωπαϊκότητα της. Ο Imparato αναγνωρίζει ότι ένα μοντέλο όπως αυτό που θέλει να κάνει, πιθανότατα δεν θα έχει εξίσου μεγάλη απήχηση εκτός Ευρώπης αλλά αυτό το εμπόδιο μπορεί να… παρακαμφθεί. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά:

“Είναι μία πολύ ευρωπαϊκή φόρμουλα, το γνωρίζω. Αλλά αν βγάλουμε αρκετά χρήματα με τα άλλα μοντέλα και αν η Tonale και τα μοντέλα που θα λανσάρουμε τα επόμενα λίγα χρόνια καταφέρουν να καθιερώσουν μία ουσιαστική διεθνή παρουσία για την Alfa Romeo, τότε θα το κάνω [την Alfetta] μόνο για την Ευρώπη.“

Με λίγα λόγια, η μελλοντική ύπαρξη της Alfetta εξαρτάται από την επιτυχία της υπόλοιπης γκάμας και αυτό δεν είναι παράλογο. Αν όλα πάνε καλά, ο Imparato θα έχει αυξημένο βαθμό ελευθερίας. Όσο για τις λεπτομέρειες αναφορικά με το… όνειρο του CEO της εταιρίας; Δεν υπάρχουν αφού η Alfetta δεν υπάρχει ούτε καν στα χαρτιά, αλλά η λογική λέει πως αφού μιλάμε για το 2028-30, το μοντέλο θα κάνει χρήση της προηγμένης STLA αρχιτεκτονικής του ομίλου και φυσικά, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Ελπίζουμε να πάρει το πράσινο φως – θα ήταν καλό για την ίδια την εταιρία, την αγορά και εμάς ως καταναλωτές να υπάρχει ποικιλία και ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες. 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό