22.3 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Τα επόμενα Volkswagen θα είναι “εξυπνότερα” και πιο άνετα.

Ειδήσεις Ελλάδα

Μία νέα σειρά καινοτόμων, πρωτοποριακών τεχνολογιών θα ενσωματώσει στα μελλοντικά μοντέλα της η Volkswagen εστιάζοντας στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει το λογισμικό όχι μόνο στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά και στην άνεση. Όπως παρουσιάστηκαν εν συντομία από τον επικεφαλής δυναμικής της εταιρίας, Karsten Schebsdat, τα νέα συστήματα υπόσχονται την αναβάθμιση της ποιότητας κύλισης του αυτοκινήτου και γενικότερα, της παρεχόμενης άνεσης ενώ στο επίκεντρο των πλάνων της Volkswagen για το μέλλον είναι και συστήματα όπως το “drive-by-wire” που υπόσχεται την βελτίωση της ακρίβειας του συστήματος διεύθυνσης εξαλείφοντας την φυσική σύνδεση ανάμεσα στο τιμόνι και τους τροχούς!Χωρίς να παρέχει πολλές πληροφορίες σχετικά, ο Schebsdat ανέφερε πως το νέο, “ψηφιακό” σύστημα διεύθυνσης θα μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένα μοντέλα αλλά και τις προτιμήσεις των πελατών αλλά δεν διευκρίνισε πότε θα περάσει στην παραγωγή και σε ποια μοντέλα θα αφορά. Φαίνεται όμως πως ενώ δεν υπάρχει φυσική σύνδεση ανάμεσα στα χέρια του οδηγού και τους τροχούς του εμπρός άξονα, υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στο καινοτόμο σύστημα διεύθυνσης και το νέο σύστημα chassis που επίσης εξελίσσεται και σύμφωνα με την γερμανική εταιρία θα μειώνει τις κλίσεις και θα βελτιώνει την απόσβεση σε ανώμαλο οδόστρωμα πιθανώς με τη χρήση καμερών που θα σαρώνουν τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και “ενεργά” αμορτισέρ. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς το νέο chassis της Volkswagen μπορεί να συνδυαστεί με το μελλοντικό σύστημα διεύθυνσης σε μία πιο σπορ πρόταση.Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την σημασία που δίνει η εταιρία στο λογισμικό των αυτοκινήτων της για το μέλλον, όπως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι εξάλειψη της αναλογικότητας, όσο θλιβερή κι αν ακούγεται σε κάποιους (εμού συμπεριλαμβανομένου), μας φέρνει πιο κοντά σε ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί και συμπεριφέρεται ως σύνολο ή/και στην περαιτέρω ενσωμάτωση τεχνολογιών ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Παράλληλα, η Volkswagen μελετά και εξελίσσει νέες τεχνολογίες και στα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα ενώ φαίνεται πως εστιάζει και στην επίδραση του βάρους στην απόδοση του αυτοκινήτου, αναλύοντας τρόπους μείωσης του μέσω νέων τεχνικών και τεχνολογιών. Η Mercedes-Benz επενδύει στις solid-state μπαταρίες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό