Home Auto • Moto Τίτλοι τέλους για το Volkswagen Up!

Τίτλοι τέλους για το Volkswagen Up!

Ειδήσεις Ελλάδα

Κάποια στιγμή πριν από πολλά χρόνια η Volkswagen αποφάσισε να αντικαταστήσει το Fox με ένα νέο μοντέλο. Ένα μοντέλο που θα εκμεταλλευόταν στο μέγιστο τις συνέργειες εντός του ομίλου και θα πρόσφερε προσιτή αστική κινητικότητα σε όσους την αναζητούσαν. Ένα είδος πνευματικού διάδοχου του θρυλικού Beetle, ένα πραγματικό αυτοκίνητο του λαού. Το 2007 λοιπόν, παρουσίασε το πρώτο πρωτότυπο του μοντέλου – πισωκίνητο και με τον κινητήρα στο πίσω μέρος να προσφέρει πληθώρα πλεονεκτημάτων κυρίως σε επίπεδο packaging και εκμετάλλευσης του περιορισμένου χώρου στην καμπίνα. Δυστυχώς, οι λογιστές υπερίσχυσαν στην εσωτερική διαμάχη με τους μηχανικούς και το Volkswagen Up που είδε τελικά το φως της παραγωγής 4 χρόνια αργότερα, στην ίδια έκθεση στην Φρανκφούρτη, μπορεί να έμεινε πιστό στο design του concept αλλά άλλαξε δραστικά όσον αφορά στα μηχανικά.

Ο κινητήρας μετατοπίστηκε στο εμπρός μέρος και το ίδιο έγινε και με την κίνηση όμως το Up ποτέ δεν έγινε η παγκόσμια επιτυχία που είχε οραματιστεί η γερμανική εταιρία. Ήταν σχετικά δημοφιλές και παρότι μοιράστηκε τα μηχανικά του, τα κόστη εξέλιξης και παραγωγής με τα συγγενή Skoda Citigo και Seat Mii, δεν εκπλήρωσε ποτέ τις προσδοκίες που είχαν τα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου Volkswagen γι’ αυτό. Δεν τις εκπλήρωσε ούτε με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του που λανσαρίστηκε στην αγορά το 2014 και αναβαθμίστηκε το 2019 με μεγαλύτερη μπαταρία, ούτε με το τίμιο Up GTI του 2018 που ήταν ότι πλησιέστερο στο αυθεντικό Golf GTI τόσο σε τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και σε φιλοσοφία.

Δώδεκα χρόνια μετά το ντεμπούτο του λοιπόν, το Volkswagen Up έφτασε στο τέλος της διαδρομής. Στον τελευταίο σταθμό. Η Volkswagen αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή του Βενιαμίν της οικογένειας αφήνοντας το Polo ως το entry-level μοντέλο της γκάμας, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσουν να καταφθάνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά με πρώτο, το ID.2 που θα πάρει την θέση του Polo (αν όχι άμεσα, μελλοντικά) και το λιλιπούτειο ID.1 να ακολουθεί προσπαθώντας να καταφέρει αυτό που δεν κατάφερε το Up. Να προσφέρει προσιτή αστική κινητικότητα και αυτή τη φορά μάλιστα, μηδενικών εκπομπών ρύπων. Αυτά όμως, στο μέλλον. Προς το παρόν, μένουμε στο γεγονός ότι το Volkswagen Up δεν συνεχίζει την πορεία του.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version