21.3 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Στις 21 Σεπτεμβρίου η νέα Mercedes-AMG C63!

Ειδήσεις Ελλάδα

Με τη νέα C-Class να έχει παρουσιαστεί ήδη από τον Φεβρουάριο του ’21, η Mercedes-Benz αποκάλυψε μία ελαφριά καμουφλαρισμένη C63 στο φετινό Goodwood Festival of Speed. Οι… φανατικοί του είδους περιμένουν με ανυπομονησία την κορυφαία εκδοχή του μεσαίου sedan της γερμανικής φίρμας και οι υπόλοιποι, εμείς που δεν έχουμε την δυνατότητα να την κάνουμε δική μας, περιμένουμε με ανάλογη ανυπομονησία να δούμε πώς θα συνεχίσει την παράδοση του θρυλικού V8, στην αρχή ατμοσφαιρικού και τα τελευταία χρόνια twin-turbo, η πρώτη εξηλεκτρισμένη εκδοχή της C63. Γιατί ως γνωστών, οι εποχές που το “63” στο όνομα υποδήλωνε την χωρητικότητα του βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό, κατάλοιπο από την εποχή του ατμοσφαιρικού V8 των 6.3 λίτρων, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Mercedes, την κίνηση της νέας C63 θα αναλάβει ένα εξηλεκτρισμένο σύνολο στην καρδιά του οποίου βρίσκεται η M139, δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος, 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας που παράγει στην συγκεκριμένη εφαρμογή 475 ίππους. Αυτός όμως θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων στον πίσω άξονα που τροφοδοτείται από μία μπαταρία 6.1 kWh ενώ η αρχιτεκτονική των 48V με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (ISG) που αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος της σειράς “53” εξασφαλίζει 22 άλογα και 250 Nm ροπής επιπλέον για σύντομο χρονικό διάστημα. Το αποτέλεσμα είναι ότι το σύνολο που έχει τους μισούς κυλίνδρους και την μισή χωρητικότητα από τον twin-turbo V8 της προηγούμενης γενιάς, παράγει 680 ίππους και 750 Nm ροπής! Λογικό και επόμενο είναι λοιπόν το γεγονός ότι η νέα Mercedes-AMG C63 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με το σύστημα 4Matic – τουτέστιν, τετρακίνητη που σημαίνει εξωφρενικά γρήγορη τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές χάρη στην πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Αντικειμενικά, η νέα C63 θα είναι σημαντικά καλύτερη απ’ οτιδήποτε έχει παρουσιάσει στην συγκεκριμένη κατηγορία η Mercedes. Θα είναι τρομερά γρήγορη, θα είναι εντυπωσιακή και υπό φυσιολογικές συνθήκες θα καίει ελάχιστα αλλά θα έχει χάσει μέρος του χαρακτήρα της. Όπως και να το κάνει κανείς, ο V8 σε οποιαδήποτε μορφή χάριζε έναν διαφορετικό… αέρα κατά κύριο λόγο στο ακουστικό τμήμα της εμπειρίας οδήγησης και αυτό κανένα σύστημα τεχνητού ήχου δεν μπορεί να αναπληρώσει. Σε μερικά χρόνια μπορεί να είμαστε οι γραφικοί που γκρινιάζουν για το ηλεκτρικό παρόν και αναπολούμε το ρυπογόνο παρελθόν αλλά προς το παρόν, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό