20.6 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Πόσο κοστίζει η συντήρηση μιας Bugatti Chiron Pur Sport;

Ειδήσεις Ελλάδα

Ένα αυτοκίνητο με τιμή βίλας σε κοσμικό θέρετρο ανά τον κόσμο δεν θα μπορούσε να είναι φτηνό και στη συντήρησή του. Ο λόγος για τη Bugatti Chiron των πάνω κάτω 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, για την οποία η γαλλική εταιρεία προσφέρει ένα παγκόσμιο πρόγραμμα συντήρησης.
Αν το επιλέξει κανείς τότε 10 άριστα εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι μηχανικοί ταξιδεύουν ανά τον κόσμο προκειμένου να κάνουν ότι είναι απαραίτητο εκεί που βρίσκεται το εκάστοτε αυτοκίνητο. Φυσικά είναι διαθέσιμοι 24/7.

Ενδιαφέρον είναι πως στις τιμές που ακολουθούν δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μετάβασης και διαμονής των μηχανικών, καθώς και οι φόροι, οπότε έχουμε και λέμε.
Το πρώτο σέρβις της Chiron γίνεται είτε έπειτα από 14 μήνες είτε 16.000 χιλιόμετρα και το πρώτο βήμα είναι η αλλαγή λαδιών -χρησιμοποιούν Castrol Edge Fluid Titanium Technology SAE 10W-60- φίλτρου λαδιού και ψυκτικού, ενώ οι τάπες αποστράγγισης είναι συνολικά 16.

Ο λογαριασμός έχει ήδη γράψει περίπου 21.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και συνέχεια: οι εμπρός δίσκοι από ανθρακόνημα μαζί με τα τακάκια που κατασκευάζονται σε 3D εκτυπωτή προσθέτουν άλλον ένα πενηντάρι -χιλιάδες φυσικά- ενώ άλλες 50 χιλιάδες κοστίζει η αντικατάσταση των υγρών φρένων μαζί με καινούργια σωληνάκια και τον καθαρισμό του συστήματος πέδησης.
Επίσης στο ίδιο χρονικό διάστημα (κάθε 14 μήνες) ή χιλιόμετρα (16.000) πρέπει να αντικαθίστανται και οι ζάντες, που κοστίζουν άλλες 40.000 ευρώ, ενώ δύο έως τέσσερις μήνες αργότερα αλλάζουν και τα λάστιχα -οπότε προγραμματίστε όλες τις εργασίες μαζί μην τους φέρνετε ξανά τους ανθρώπους.

Αν θέλετε έμφαση στην άνεση μπορεί να επιλέξετε ένα από τα Pirelli Winter Sottozero 3, Michelin Pilot Sport PAX και Michelin Pilot Sport Cup 2 XL και θα πληρώσετε σχεδόν 7.000 ευρώ. Αν θέλετε την καλύτερη δυνατή πρόσφυση στην πίστα υπάρχουν τα εξελιγμένα ειδικά για τη Chiron Michelin Pilot Sport Cup 2R, που είναι κομμάτι ακριβά μιας και η τετράδα κοστίζει σχεδόν 36.000 ευρώ.
Στο τέλος της τετραετίας πρέπει να αλλάξουν και τα τέσσερα turbo της Garrett που θα έχουν φτάσει στα όριά τους. Το κόστος τους είναι πάνω κάτω 22.000 ευρώ, ενώ σχεδόν 19.000 ευρώ θα πρέπει να διαθέσετε για τα ψυγεία.

Στο όριο χρήσης του φτάνει μετά από μια τετραετία και το ρεζερβουάρ που είναι κατασκευασμένο από βουλκανισμένο καουτσούκ, μερικές ενισχυτικές στρώσεις και ανθρακόνημα και κοστίζει 37.000 ευρώ, ενώ για να έχετε κάτω  από το δεξί σας πόδι και τους 1.500 ίππους ζωντανούς θα πρέπει να διαθέσετε άλλες 24.000 ευρώ για την εκ νέου ρύθμιση του W16 των 8.000 κυβικών.
Ένα καινούργιο παρμπρίζ θα προσθέσει άλλες 51.000 στο λογαριασμό, ενώ κυριολεκτικά… ανήθικη είναι η τιμή των μάκτρων: 3.240 ευρώ! Αν τώρα έχει πάθει κάτι το χρώμα -η εταιρεία λέει να μην την πηγαίνετε ποτέ σε πλυντήριο και να πλένεται μόνο με τα ειδικά αξεσουάρ- ετοιμάστε σχεδόν άλλο ένα πενηντάρι (χιλιάδες ευρώ, μην επαναλαμβανόμαστε…).

Αν κάνετε τη… σούμα θα προσεγγίσετε τις 400.000 ευρώ για τα πρώτα τέσσερα χρόνια. Τώρα αν είστε συλλέκτης, δεν κάνετε χιλιόμετρα και θέλετε να κερδίσετε από τη μεταπώληση θα σας έρθει πιο οικονομικά μιας και θα πληρώσετε περίπου 270.000 ευρώ, ενώ μια έξυπνη κίνηση είναι να επιλέξετε την τετραετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και στη συνέχεια να την επεκτείνετε μέχρι τα 12 χρόνια.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό