35.5 C
Athens
Δευτέρα, 24 Ιουνίου, 2024

Πως η Citroen πέτυχε το στόχο του φθηνού ηλεκτρικού

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Citroen υιοθέτησε μια αυστηρή στρατηγική μείωσης του κόστους για να παρουσιάσει το νέο e-C3 κάτω από 25.000 ευρώ και κάτω από 15.000 ευρώ για τα μοντέλα εσωτερικής καύσης, αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος Thierry Koskas.

Αξιοποιώντας μια χαμηλού κόστους μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), το e-C3 έγινε το πρώτο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό όχημα κάτω των 25.000 ευρώ.

Το e-C3, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο, υπογραμμίζει τη δέσμευση της Citroen για προσιτή τιμή εν μέσω της αναμενόμενης εισροής φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών.

Η επιλογή μπαταρίας LFP αντί για νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC) εξοικονόμησε έως και 20% για το πακέτο μπαταριών των 44,1 kWh. Η κίνηση αυτή είναι ζωτικής σημασίας, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η συμβολή της μπαταρίας στο συνολικό κόστος του αυτοκινήτου είναι της τάξης του 40%.

Επιπλέον, το C3 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, η οποία εξελίχθηκε αρχικά για αγορέςόπως η Ινδία.

Για τον περαιτέρω εξορθολογισμό του κόστους παραγωγής, η Citroen απλοποίησε τη γκάμα του C3 εστιάζοντας στις βασικές ανάγκες των πελατών και προσφέροντας μόνο δύο επίπεδα εξοπλισμού και ελάχιστα προαιρετικά στοιχεία.

Αυτή η προσέγγιση επεκτείνεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου οι πληροφορίες προβάλλονται σε μια οθόνη στη βάση του παρμπρίζ, η οποία σύμφωνα με τη Citroen προσομοιάζει ένα head-up display, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει και μια μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment.

Για το μέλλον και χάρη σε μια διευρυμένη γκάμα EVs η Citroen προβλέπει ότι οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα αποτελούν περίπου το 25% των πωλήσεών της, με το νέο e-C3 να έχει κεντρικό ρόλο στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό