12.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Πωλείται για €230.000 μια υπερσπάνια Lancia Delta Integrale Edizione Finale

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Lancia έβγαλε στην αγορά αρκετές ειδικές εκδόσεις για την Delta Integrale και μερικές από αυτές πραγματικά ξεχώριζαν, όπως οι εκδόσεις Martini 5 και Martini 6 που ήταν αφιερωμένες στα πρωταθλήματα κατασκευαστών στο WRC.
Υπήρχαν, όμως, και οι πιο σπάνιες που απευθύνονταν σε μικρό αριθμό θαυμαστές και συλλεκτών, όπως οι εκδόσεις Club Italia, Club Lancia και Club HiFi. Ακόμα, εξίσου σπάνιες ήταν οι εκδόσεις Giallo Ginestra, Bianco Perlato και Blu Lagos.

Την τελευταία χρονιά παραγωγής της Delta Integrale Evo II, το 1994, η ιταλική εταιρία παρουσίασε δύο εκδόσεις, την Dealer Collection και την Final Edition. Η πρώτη βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 180 αυτοκινήτων, όλα κατοχυρωμένα στους αντιπροσώπους της εταιρίας, ενώ η δεύτερη ήταν ειδική παραγγελία του εισαγωγέα της Lancia στην Ιαπωνία.
Εκεί, η Delta Integrale ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, με την Edizione Finale να βασίζεται στην Delta HF Integrale Evoluzione II και να βγαίνει σε μόλις 250 αυτοκίνητα. Αυτά κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά και θεωρούνται το “Ιερό Δισκοπότηρο” των Evo εκδόσεων του μοντέλου από πολλούς συλλέκτες.

Ο ιαπωνικός εισαγωγέας της Lancia έδωσε μια λίστα με ειδικές προδιαγραφές στην εταιρία για αυτήν την έκδοση, όλα τα αυτοκίνητα της οποίας είναι βαμμένα στο κόκκινο Amaranto χρώμα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μαύρο Alcantara και ύφασμα στο σαλόνι και τα Recaro καθίσματα. Επιπλέον, το αμάξωμα διατρέχει μια λωρίδα σε κίτρινο-μπλε-κίτρινο χρώμα, με το livery να προέρχεται από την Lancia Fulvia HF.
Ακόμα, υπάρχουν μαύροι αεραγωγοί στο καπό, μαύρη μάσκα, το καπάκι του ρεζερβουάρ ήταν από carbon, ανθρακί ζάντες 16 ιντσών της Speedline, πίσω μπάρα θόλων (επιπλέον της εμπρός), start button, αλουμινένια πεντάλ, αγωνιστικό λεβιέ ταχυτήτων από αλουμίνιο και carbon επενδύσεις στο ταμπλό, ενώ δεν λείπει και το αριθμημένο ταμπελάκι.

Μια από τις 250 Delta Integrale Edizione Finale που βγήκαν στην παραγωγή, και πιο συγκεκριμένα αυτή με αύξοντα αριθμό #218, πωλείται από την βρετανική Tom Hartley Jnr. Η βρετανική εταιρία ζητά £195.000 για να την αποχωριστεί, ποσό που μεταφράζεται σε €230.000 με τη σημερινή ισοτιμία, με το αυτοκίνητο να έχει διανύσει μόλις 25.765 χλμ., έχοντας εισαχθεί από την Ιαπωνία το 2019.
Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας απόδοσης 215 ίππων και 314 Nm ροπής, ο οποίος συνδέεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή σε αναλογία 57/43 στον εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα, ενώ υπάρχει Torsen διαφορικό στον πίσω άξονα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό