26.1 C
Athens
Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου, 2024

Πρώτη ματιά – Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz CLA

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει περισσότεροι από 13 μήνες από τότε που η Mercedes-Benz παρουσίαζε στον κόσμο το όραμα της για την επόμενη γενιά της δημοφιλούς CLA. Ένα όραμα που διατηρούσε τη γνώριμη μορφή του 4-θυρου coupe αλλά εστίαζε περισσότερο στην ουσία του πράγματος με προηγμένη αεροδυναμική, την επόμενη εκδοχή της “Sensual Purity” σχεδιαστικής γλώσσας της γερμανικής εταιρίας και πολύ μεγάλες δόσεις τεχνολογίας ανεξαρτήτως τομέα – συνδεσιμότητα, infotainment, κινητήριο σύνολο, ασφάλεια και υποβοήθηση οδήγησης κ.ά. Ο καιρός πέρασε, το concept ωρίμασε και καθώς πλησιάζουμε στο σημείο που θα είναι έτοιμο να περάσει στην παραγωγή και να λανσαριστεί στην αγορά, η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που της έδωσε το 39ο Festival d’Hyeres για να αποκαλύψει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο προ-παραγωγής.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε εκτενώς για το design της επερχόμενης CLA καθώς το καμουφλάζ κάνει καλά την δουλειά του αλλά ταυτόχρονα μας επιτρέπει να δούμε κάποια στοιχεία. Στοιχεία όπως η χαμηλή, επιθετική μάσκα με τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και την μεγάλη γρίλια, τα ελαφρώς φουσκωμένα φτερά που προσδίδουν δυναμισμό και την οροφή  που δημιουργεί ένα εντυπωσιακό τόξο για να καταλήξει στο πίσω μέρος, όπου η έμφαση στην αεροδυναμική γίνεται πιο εμφανής απ’ οπουδήποτε αλλού. Το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνουν οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες και στυλιζαρισμένες ειδικά για την περίσταση, ζάντες ελαφρού κράματος αλλά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι το πρωτότυπο που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην νοτιοανατολική Γαλλία διέθετε δύο θύρες ανεφοδιασμού στα φτερά.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο λόγος αλλά θα μπορούσε να είναι μία plug-in υβριδική έκδοση, οπότε η μία θύρα θα ήταν για την πρίζα και η άλλη για το καύσιμο) ή θα μπορούσε να είναι μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με δύο θύρες για επιπλέον ευκολία. Η Mercedes Modular Architecture που θα χρησιμοποιηθεί στη νέα γενιά της CLA υποστηρίζει κάθε μορφή κινητήριου συνόλου οπότε και οι δύο εκδοχές είναι πιθανές.

Εννοείται ότι σε αυτό το σημείο οποιαδήποτε απαίτηση για λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά είναι εντελώς ουτοπική. Είναι υπερβολικά νωρίς για να μιλήσουμε για νούμερα αλλά αυτό που μπορούμε να αναφέρουμε είναι ότι το πρωτότυπο του 2023 υποσχόταν 750 χιλιόμετρα αυτονομίας αλλά και πάλι, χωρίς να γνωρίζουμε το μέγεθος της μπαταρίας  ή την ισχύ του κινητήριου συνόλου. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι αυτό το νούμερο θα επαναληφθεί και στο μοντέλο παραγωγής αλλά είναι τουλάχιστον ενδεικτικό των προθέσεων της γερμανικής μάρκας και της πίστης που έχει στην πρόοδο της τεχνολογίας και στις δυνατότητες του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό