29.2 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Ποια είναι τα σχέδια των Κινέζων για την εισβολή στην Ευρώπη;

Ειδήσεις Ελλάδα

Οι κινεζικοί κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων BYD, Chery και Great Wall Motor είναι έτοιμοι να αμφισβητήσουν την Tesla και τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη.

Οι εταιρείες αυτές σχεδιάζουν να παρουσιάσουν περίπου 20 νέα μοντέλα μέσα στην επόμενη πενταετία και επενδύουν σημαντικά στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για να αυξήσουν την παρουσία τους στην αγορά.

Παρά τις σχετικά μικρές πωλήσεις τους, οι Κινέζοι κατασκευαστές EV αυξάνουν σταθερά το μερίδιο αγοράς τους στην Ευρώπη, προσλαμβάνοντας βετεράνους του κλάδου και αξιοποιώντας την τοπική τεχνογνωσία.

Η BYD και η Chery έχουν ανακοινώσει σχέδια για τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής στην Ευρώπη.

Η Chery θα ξεκινήσει την παραγωγή στο πρώην εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη φέτος, ενώ η BYD στοχεύει να ανοίξει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο στην Ουγγαρία μέχρι το 2026.

Οι εταιρείες αυτές εστιάζουν επίσης στην ενίσχυση των δραστηριοτήτων τους στον τομέα των υπηρεσιών και των επισκευών για να εξασφαλίσουν υψηλές τιμές μεταπώλησης, έναν κρίσιμο παράγοντα για τους Ευρωπαίους αγοραστές στόλων.

Επί του παρόντος, οι κινεζικές μάρκες EV δεν είναι γνωστές στην Ευρώπη, με εξαίρεση την MG, που ανήκει στην SAIC, μια κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ωστόσο, οι παραδόσεις των εισαγόμενων οχημάτων κινεζικής κατασκευής αυξάνονται ραγδαία, με την BYD να τριπλασιάζει τις ευρωπαϊκές πωλήσεις της σε 15.000 οχήματα το 2023.

Η BYD σχεδιάζει να παρουσιάσει διάφορα νέα μοντέλα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του Seagull, ενός μικρού EV με τιμή κάτω των 10.000 ευρώ στην Κίνα.

Η Great Wall και η Chery επιταχύνουν επίσης τα ευρωπαϊκά τους λανσαρίσματα. Η Great Wall σκοπεύει να κυκλοφορεί ένα νέο μοντέλο ετησίως για τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ η Chery σχεδιάζει να λανσάρει οκτώ μοντέλα SUV με τις μάρκες Omoda και Jaecoo μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Αυτές οι προσπάθειες αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για να ενσωματωθούν βαθιά στην ευρωπαϊκή αγορά, εστιάζοντας στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας, τη χρηματοδότηση, τις επισκευές και τις τιμές μεταπώλησης.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το πλεονέκτημα της κρατικής υποστήριξης και των επιδοτήσεων, που τους επιτρέπει να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές.

Αν και οι τιμές των κινεζικών EV στην Ευρώπη είναι ελαφρώς χαμηλότερες από εκείνες των δυτικών μοντέλων, συχνά περιλαμβάνουν περισσότερα στάνταρ χαρακτηριστικά.

Για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, οι κινεζικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χορηγίες εκδηλώσεων και συνεργασίες με καθιερωμένα δίκτυα αντιπροσώπων.

Για παράδειγμα, η BYD είναι χορηγός του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος Euro 2024 για να ενισχύσει την προβολή της μάρκας της.

Οι ολοκληρωμένες στρατηγικές και οι σημαντικές επενδύσεις των Κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη αποσκοπούν στην επανάληψη της επιτυχίας τους στην Κίνα, όπου έχουν ήδη ξεκινήσει έναν πόλεμο τιμών.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό