25.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Περισσότερο επικερδής η φόρτιση από τα καύσιμα λέει η BP!

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν είναι μονάχα η βιομηχανία του αυτοκινήτου που κάνει την στροφή στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων αφού οι κοσμοϊστορική αλλαγή που έχει ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια αναπόφευκτα θα προκαλέσει αλλαγές και σε άλλους κλάδους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το θέμα του ανεφοδιασμού είτε μιλάμε για βενζίνη/πετρέλαιο είτε για την φόρτιση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Εδώ και καιρό, η υπόθεση φόρτιση ήταν ζημιογόνα για εταιρίες όπως η BP αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα καθώς η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κατά συνέπεια, σταθμούς ταχείας φόρτισης αυξάνονται!Η BP έχει δεσμευτεί για την επένδυση περίπου 2.5 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στην εξέλιξη των υποδομών φόρτισης της παγκοσμίως μέχρι το 2030 και για να είμαστε ειλικρινείς, αυτού του είδους οι πολυεθνικές δεν επενδύουν αν δεν προβλέπουν ότι τα χρήματα τους δεν θα επιστρέψουν. Η BP συγκεκριμένα, πιστεύει ότι το σημείο καμπής για την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων θα έρθει το 2025. Μετά τα μέσα της δεκαετίας, το τμήμα υποδομών φόρτισης θα γίνει επικερδές όπως επιβεβαιώνει και η επικεφαλής πελατών και προϊόντων της εταιρίας, Emma Delaney.“Αν συγκρίνουμε ένα ρεζερβουάρ καυσίμου με την ταχεία φόρτιση μίας μπαταρίας, πλησιάζουμε στο σημείο όπου τα βασικά στοιχεία της επιχείρισης για την ταχεία φόρτιση είναι καλύτερα από αυτά του καυσίμου.“Έχει σημασία δε ότι η Delaney και κατ’ επέκταση η BP μιλάει για ταχεία φόρτιση ή αν προτιμάς τον διεθνή όρο “fast charging”, η οποία ορίζεται ως η φόρτιση με ρυθμό μεγαλύτερο των 50 kW. Σε αυτή την τεχνολογία όπως και στην τεχνολογία της υπερ-ταχείας φόρτισης (super-fast charging, με ρυθμό μεγαλύτερο των 150 kW) επενδύει η BP σε αντίθεση με ανταγωνιστικές εταιρίες όπως η Shell για παράδειγμα που έχει αποφασίσει να επενδύσει σε ολόκληρο το εύρος υποδομών φόρτισης στοχεύοντας στο άνοιγμα 500.000 σημείων φόρτισης μέχρι το 2025. Ο στόχος της BP είναι να διαθέτει περίπου 70.000 σημεία ταχείας και υπερ-ταχείας φόρτισης (από 11.000 τώρα) μέχρι το 2030.“Συνολικά, βλέπουμε μία τεράστια ευκαιρία στην ταχεία φόρτιση για καταναλωτές και επιχειρήσεις καθώς και για τις υπηρεσίες στόλου γενικότερα – εκεί είναι που βλέπουμε την ανάπτυξη και εκεί βλέπουμε τα περιθώρια κέρδους.“Συμπλήρωσε η Delaney, αν και οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η BP δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα συγκεκριμένα στοιχεία αναφορικά με τα κέρδη/ζημίες του τμήματος φόρτισης. Για το 2020 αναφέρει πάντως ότι τα μικτά κέρδη από την λιανική πώληση καυσίμων άγγιξαν τα 3.5 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το τμήμα πελατών και προϊόντων παρουσίασε κέρδη της τάξης των 2.6 δισεκατομμυρίων για τους πρώτους 9 μήνες του ’21.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό