24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Ο Tanak οδηγεί το «1-2-3» της Hyundai!

Ειδήσεις Ελλάδα

Με τα Yaris Rally1 να υποφέρουν με πρόβλημα στο turbo τα πιο αξιόπιστα i20 N Rally1 κατέληξαν να κυριαρχούν μέχρι τώρα στο Ακρόπολις με τους Tanak, Sordo και Neuville να προηγούνται. Ακολουθεί ο Ogier, άτυχος ο Fourmaux με το Puma Rally1.

Τη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις o Ogier φάνηκε να έχει τον πρώτο λόγο αφού ήταν ο ταχύτερος στην ΕΔ1, ΕΔ3 και ΕΔ4. Ωστόσο, η κατάσταση ανατράπηκε με τον Tanak να είναι ταχύτερος στην ΕΔ5 και τον Neuville στην ΕΔ6 που ήταν και η τελευταία της ημέρας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ott Tänak πήρε τα ηνία στο Ακρόπολις την Παρασκευή το βράδυ, μετά από μια ημέρα γεμάτη ανατροπές, που μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη φετινή μάχη για τον τίτλο του WRC.

Οι περίφημοι σκληροί χωμάτινοι δρόμοι της Ελλάδας επιβεβαίωσαν τη φήμη τους, καθώς τέσσερις από τους πέντε πρώτους οδηγούς του πρωταθλήματος αντιμετώπισαν προβλήματα και έχασαν πολύτιμο χρόνο. Ωστόσο, ο Tänak κατάφερε να οδηγήσει το Hyundai i20 N Rally1 μέσα από το χάος, χωρίς προβλήματα, και να κλείσει τη μέρα στην κορυφή με ένα εντυπωσιακό «1-2-3» για τη Hyundai.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier, που ξεκίνησε το ράλλυ στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, είχε προηγηθεί του Tänak με διαφορά 11,7 δευτερολέπτων όταν ο Adrien Fourmaux της M-Sport Ford αποσύρθηκε από τη δεύτερη θέση λόγω σπασμένης ανάρτησης στην τέταρτη ειδική διαδρομή. Όμως, αργότερα, ο Ogier αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα με το turbo του, το οποίο του κόστισε περίπου δύομιση λεπτά και τον έριξε στην τέταρτη θέση.

Τα προβλήματα του Ogier επιδείνωσαν μια ήδη άσχημη ημέρα για την Toyota. Ο teammate του, Elfyn Evans, έχασε σχεδόν εννέα λεπτά νωρίτερα την ίδια ημέρα με παρόμοιο πρόβλημα στο turbo, ενώ ο Takamoto Katsuta αποσύρθηκε στην τρίτη ειδική διαδρομή λόγω ζημιάς στην πίσω ανάρτηση, έπειτα από λανθασμένη ανάγνωση μιας σημείωσης.

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler, σχολίασε: «Φαίνεται πως ο Séb έχασε την πίεση από το turbo. Το πρωί είχαμε το ίδιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο του Elfyn. Είναι μεγάλη απογοήτευση, γιατί είχαμε μια δυνατή απόδοση στο αυτοκίνητο, όπως και στη Φινλανδία, αλλά δεν καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την απόδοση ούτε εκεί ούτε εδώ».

Αντίθετα, η Hyundai πανηγύρισε, καθώς ο Tänak προηγήθηκε των συναθλητών του, Dani Sordo και Thierry Neuville, με διαφορά 21,8 και 23,4 δευτερολέπτων αντίστοιχα. Η κορεατική ομάδα είναι έτοιμη να αυξήσει το προβάδισμά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

«Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για μια ημέρα χωρίς προβλήματα. Ήταν δύσκολο με τη ζέστη και τις σκληρές συνθήκες», δήλωσε ο Tänak, ο οποίος βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας οδηγών. «Ήταν μια εξαιρετική ημέρα για τη Hyundai, αλλά γνωρίζουμε ότι τα δύσκολα δεν έχουν τελειώσει».

Ο Sordo, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά από το Ράλλυ Ιταλίας Σαρδηνίας τον Ιούνιο, αντιμετώπισε προβλήματα με την υβριδική μονάδα του αγωνιστικού του κατά το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος. Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Neuville, επίσης αντιμετώπισε ζητήματα, καθώς το πρωί είχε πρόβλημα στον κινητήρα, που άφησε το αυτοκίνητό του με μειωμένη ισχύ. Παρ’ όλα αυτά, ο Neuville κατάφερε να κλείσει τη μέρα μπροστά από τον Ogier, με διαφορά 1 λεπτού και 41,2 δευτερολέπτων.

Κατά τα υπόλοιπα, ο Grégoire Munster της M-Sport Ford χρειάστηκε να σταματήσει για αλλαγή τροχού στην έκτη ειδική διαδρομή, επιτρέποντας στους οδηγούς του WRC2, Robert Virves και Sami Pajari, να ανέβουν στην πέμπτη και έκτη θέση της γενικής κατάταξης. Το δίδυμο κατάφερε επίσης να προσπεράσει τον Yohan Rossel, ο οποίος είχε κυριαρχήσει στην κατηγορία WRC2 το πρωί, αλλά έχασε χρόνο λόγω κλαταρίσματος.

Ο Munster ολοκλήρωσε την ημέρα στην έβδομη θέση, ενώ οι Kajetan Kajetanowicz, Fabrizio Zaldivar και Nikolay Gryazin συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Η αυριανή ημέρα υπόσχεται περισσότερες προκλήσεις, με έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 116,23 χιλιομέτρων, στους δύσκολους δρόμους νότια της Λαμίας. Το αυριανό πρόγραμμα έχει ως εξής, με αποκορύφωμα την σούπερ ειδική στο ΣΕΙΡΙΟ:

ε.δ. Ρεγκίνι-> Εκκίνηση: 8:16, Μήκος: 28,67 km

ε.δ. Θήβα-> Εκκίνηση: 10:37, Μήκος: 20,95 km

ε.δ. Άγιοι Θεόδωροι 1 -> Εκκίνηση: 13:05, Μήκος: 25,87 km

ε.δ. Λουτράκι -> Εκκίνηση: 15:46, Μήκος: 12,90 km

ε.δ. Άγιοι Θεόδωροι 2-> Εκκίνηση: 17:05, Μήκος: 25,87 km

EKO Super Special Stage 2024 ΣΕΑ Σείριος -> Εκκίνηση: 21:05, Μήκος: 3,20 km

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό