32.2 C
Athens
Σάββατο, 22 Ιουνίου, 2024

Οριστικοί τίτλοι τέλους για την έκθεση της Γενεύης.

Ειδήσεις Ελλάδα

Με την ιστορία του αυτοκινήτου να ξεκινά από το 1889 και το διάσημο “Benz Patent Motorwagen” ο κόσμος δεν άργησε να ενδιαφερθεί πιο ενεργά για το νέο επίτευγμα της ανθρωπότητας. Έτσι, δεν άργησαν και οι πρώτες επίσημες διοργανώσεις σχετικά, όπως για παράδειγμα η πρώτη “Exposition National Suisse de L’ Automobile du Cycle” που έλαβε χώρα στη Γενεύη από τα τέλη του Απριλίου έως τις αρχές του Μαΐου του 1905! Η πρώτη έκθεση της Γενεύης με λίγα λόγια έστω και σε εθνικό επίπεδο, διεξήχθη το 1905 και έπρεπε να περάσουν άλλα 19 χρόνια για να γίνει διεθνής! Από εκεί και πέρα, με εξαίρεση τις χρονιές που ο κόσμος είχε βυθιστεί στη δίνη του πολέμου, η έκθεση της Γενεύης μεγάλωνε διαρκώς και μέχρι την πανδημία είχε φιλοξενήσει εκατοντάδες, για να μην πούμε χιλιάδες παγκόσμιες πρεμιέρες! Όλα έχουν ένα τέλος όμως και το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δεν κατάφερε ποτέ να ανακάμψει από τα… συμπτώματα του COVID.
Οι διοργανωτές της μέχρι πρότινος μεγαλύτερης έκθεσης αυτοκινήτου στην Ευρώπη, αν όχι σε ολόκληρο τον κόσμο ανακοίνωσαν ότι λόγο των δύσκολων συνθηκών της αγοράς και των πολλών αβεβαιοτήτων στην βιομηχανία αυτοκινήτου που άμβλυναν την ελκυστικότητα των ευρωπαϊκών εκθέσεων, η έκθεση δεν πρόκειται να επιστρέψει. Ο πρόεδρος, Alexandre de Senarclens έριξε το φταίξιμο στην έλλειψη ενδιαφέροντος από τους κατασκευαστές και στον ανταγωνισμό από άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις όπως αυτές στο Παρίσι και το Μόναχο δηλώνοντας ότι αυτοί οι παράγοντες αποτέλεσαν την  χαριστική βολή οπότε η περαιτέρω επένδυση στην έκθεση της Γενεύης ήταν εξαιρετικά ριψοκίνδυνη με την διαρκή επιτροπή του Salon International de l’Automobile να χαρακτηρίζει την οριστική κατάργηση ως μία “υπεύθυνη απόφαση”. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι η κατάργηση της έκθεσης στη Γενεύης δεν επηρεάζει την έκθεση που διοργανώνεται στην Doha του Κατάρ υπό την αιγίδα του Salon International de l’Automobile.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι διοργανωτές δήλωναν ότι η επόμενη έκθεση στη Γενεύη ήταν προγραμματισμένη για τα μέσα του Φεβρουαρίου του 2025 έπειτα από μία “επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη” διοργάνωση φέτος, έπειτα από 5 χρόνια απουσίας. Μία διοργάνωση που συγκέντρωσε μόλις 23 κατασκευαστές και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς δεν ήταν κάτι περισσότερο από μία σκιά του ένδοξου παρελθόντος. Τι είναι 23 μπροστά στους 120 κατασκευαστές που συγκέντρωνε προ-πανδημίας, με περισσότερους από 600.000 επισκέπτες; Μία διοργάνωση που δεν κατάφερε να προσελκύσει γίγαντες της βιομηχανίας όπως η Stellantis και ο όμιλος Volkswagen, όπως δεν καταφέρνει να προσελκύσει εκείνους που έχουν στραφεί, κατά κύριο λόγο εξαιτίας του υπέρογκου κόστους συμμετοχής, στις διαδικτυακές πρεμιέρες. Όπως και να έχει, κρίμα. Οι εκθέσεις αυτοκινήτου έχουν την θέση τους αλλά θα πρέπει να γίνουν πιο ελκυστικές, πιο σύγχρονες και περισσότερο value-for-money τόσο για τους κατασκευαστές όσο και για τους επισκέπτες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό