16.7 C
Athens
Κυριακή, 20 Οκτωβρίου, 2024

Οι δασμοί στους Κινέζους θα βλάψουν την Ευρώπη

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο CEO της BMW, Oliver Zipse, δήλωσε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να επανεξετάσει την απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, για να μειώσει την εξάρτησή της από την Κίνα στον τομέα των μπαταριών.

Μιλώντας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο Zipse προειδοποίησε ότι η αυστηρή δέσμευση για 100% ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2035 μπορεί να οδηγήσει σε «μαζική συρρίκνωση» της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Θεωρεί ότι οι στόχοι αυτοί δεν είναι ρεαλιστικοί λόγω των χαμηλών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων και των μη βιώσιμων επιδοτήσεων.

Ο Zipse προτείνει να αναθεωρηθεί η απαγόρευση, ώστε να μειωθεί η εξάρτηση των Ευρωπαίων κατασκευαστών από την κινεζική αλυσίδα προμηθειών.

Υποστηρίζει ότι η τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης αποτελεί διαχρονικά τη βάση της ευρωπαϊκής βιομηχανικής υπεροχής, με πολλές μεγάλες εταιρείες, όπως η BMW και η Volkswagen, να έχουν στηριχθεί σε αυτή για δεκαετίες.

Η Ιταλία, υπό την ηγεσία της Giorgia Meloni, και άλλες χώρες, έχουν εκφράσει αντίθετες απόψεις, ζητώντας αναθεώρηση της απαγόρευσης, ενώ η Γερμανία παραμένει σταθερή στους στόχους με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Στη Γαλλία, η Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών (PFA) τονίζει την ανάγκη επανεξέτασης των στόχων του 2035, με προγραμματισμένες συζητήσεις για το 2026.

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ζητήσει επείγουσα νομοθεσία για καθυστέρηση των στόχων μείωσης των εκπομπών CO2, καθώς οι τρέχοντες κανονισμοί για το 2025 απαιτούν σημαντική μείωση.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, προσπαθώντας να ισορροπήσει τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις με την οικονομική βιωσιμότητα και τον ανταγωνισμό από ασιατικές εταιρείες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό