16.6 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Νέο Volkswagen T7 Multivan. Πιο… νέο από ποτέ!

Ειδήσεις Ελλάδα

Παρότι το Multivan διανύει ήδη την 7η δεκαετία της ζωής του, στην 7η κατά σειρά γενιά του ανακαλύπτει την δεύτερη νιότη και έρχεται δραστικά ανανεωμένο τόσο εμφανισιακά, όσο και τεχνολογικά. Αντικατοπτρίζοντας τις σημαντικές αλλαγές σε κάθε επίπεδο, η Volkswagen αποφάσισε να αφαιρέσει το όνομα “Caravelle” αλλά αυτό δεν έχει τόση σημασία όσο η μετάβαση στην MQB αρχιτεκτονική που άνοιξε τον δρόμο για την μεταμόρφωση του Multivan σε μία σύγχρονη, μοντέρνα και ελκυστική εναλλακτική πρόταση για όποιον σκέφτεται να αγοράσει ένα 7-θέσιο crossover.Ξεκινώντας από τον τομέα του design, θα πρέπει να γίνει κατανοητό εξαρχής ότι δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν σε ένα… τετράγωνο κουτί ώστε να ξεχωρίζει. Κι όμως, οι σχεδιαστές της Volkswagen κατάφεραν να διαφοροποιήσουν επαρκώς το T7 Multivan από τον προκάτοχο του χάρη στη νέα γρίλια, τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και τα επίσης LED, λεπτά φανάρια πίσω και να διατηρήσουν μία σύνδεση με το παρελθόν, όπως για παράδειγμα με την χαρακτηριστική οριζόντια διχρωμία που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη προαιρετικά.Η καμπίνα από την άλλη, δεν υστερεί σε τίποτα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, από όποια κατηγορία κι αν προέρχεται αυτός. Είναι προφανές ότι σχεδιαστές και μηχανικοί εστίασαν στην εργονομία, την πρακτικότητα και την ευρυχωρία και το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι το μοντέρνο ταμπλό που φιλοξενεί τον αμιγώς ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών και την οθόνη το συστήματος infotainment των 10 ιντσών. Αμέσως μετά, το βλέμμα πέφτει στην απουσία της κεντρικής κονσόλας που έγινε εφικτή με την αφαίρεση του μηχανικού χειρόφρενου και του επιλογέα για το κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία επιτρέπει στο T7 Multivan ένα εντελώς επίπεδο πάτωμα. Με την σειρά του, αυτό χαρίζει την ελευθερία των πλήρως ευέλικτων πίσω θέσεων που μπορούν να μετατοπιστούν ανεξάρτητα σε συνδυασμό με ένα πολυλειτουργικό τραπέζι αλλά και την παροχή 469 λίτρων αποθηκευτικού χώρου, που μπορούν να επεκταθούν στα 1.844 λίτρα με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Οι γραμμές είναι ευθείες και αδιάκοπτες τονίζοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και το… παιχνίδι των σχεδιαστών με τις υφές των υλικών που χρησιμοποιούνται κάνει την ατμόσφαιρα λίγο πιο νεανική και λιγότερο επίσημη. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης με οτιδήποτε έχουμε μάθει να περιμένουμε από ένα αυτοκίνητο το 2021 και το IQ.Drive σύστημα που παρέχει δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Όσον αφορά στα μηχανικά, το Multivan των 4.97 μέτρων (διαθέσιμη και έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος 5.17 μέτρων), προσφέρεται με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο ως “eHybrid” που συνδυάζει έναν 1400άρη, TSI βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα για αθροιστική ιπποδύναμη της τάξης των 215 ίππων. Μία μπαταρία 13 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και επιτρέπει στο γερμανικό MPV την κίνηση με χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας για 50 χιλιόμετρα ενώ προσφέρονται ως εναλλακτικές τόσο δύο βενζινοκινητήρες (1.5 και 2.0 λίτρων) όσο και ένας πετρελαιοκινητήρας, για όποιον θέλει κάτι πιο “συμβατικό”.
Ανανεωμένες οι Alpina XD3 και XD4.Η Abt γιορτάζει με ένα Audi RS6 Avant 800 ίππων!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό