20.7 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Νέο Peugeot e-208 – Σημαντικά ισχυρότερο και με μεγαλύτερη αυτονομία!

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από μερικές ημέρες η Peugeot παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του νέου 308. Το e-308 όπως ονομάζεται εξοπλίζεται με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm ροπής καθώς και μία μπαταρία 51.0 kWh με νέα χημεία με 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο και χαρίζει μέγιστη εμβέλεια της τάξης των 400 χιλιομέτρων λειτουργώντας στα 400V. Ακριβώς το ίδιο κινητήριο σύνολο θα υιοθετήσει και το e-208 που είχε ούτως ή άλλως αναβαθμιστεί στα τέλη του 2021 με την αύξηση της αυτονομίας του κατά 6.5% (+22 χιλιόμετρα) αλλά θα μπει στο 2023 με ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις και σημαντικά περισσότερη ισχύ.

Χάρη στην μεγάλη τεχνολογική αναβάθμιση που αποτελεί το κινητήριο σύνολο του e-308, το μικρό ηλεκτρικό της γαλλικής εταιρίας θα προσφέρει πλέον 156 ίππους και 260 Nm ροπής ενώ οι βελτιώσεις που έγιναν στην συνολική απόδοση του αυτοκινήτου έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση της μέσης κατανάλωσης ενέργειας στις 12 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και αυτό σημαίνει πως η εμβέλεια που προσφέρει η νέα μπαταρία 48.1 kWh του e-208 έχει αυξηθεί κατά 10.5% (+38 km) σε σύγκριση με τον προκάτοχο του, αγγίζοντας πλέον τα 400 χιλιόμετρα!

Όταν εξαντληθεί η διαθέσιμη αυτονομία δε, το Peugeot e-208 προσφέρει δύο επιλογές για την φόρτιση της μπαταρίας. Ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο είναι ένας μονοφασικός φορτιστής 7.4 kW (προαιρετικά διαθέσιμος είναι και ένας τριφασικός 11 kW) ενώ υπάρχει πάντοτε η επιλογή της ταχείας φόρτισης με ρυθμό που αγγίζει τα 100 kW οπότε το φορτίο της μπαταρίας αναπληρώνεται από το 20% στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά. Χάρη σε ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα δε, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά modes οδήγησης (Eco, Normal και Sport) και το mode “Brake”, που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός διαφορετικού κουμπιού, ενισχύει την επιβράδυνση μέσω της ανάκτησης ενέργειας όταν δεν πατιέται το πεντάλ του γκαζιού. Η Peugeot δεν κάνει λόγο για τις επιδόσεις του νέου e-208 αλλά η λογική λέει πως θα είναι ταχύτερο από το απερχόμενο μοντέλο που ολοκλήρωνε το σπριντ στα 100 km/h σε 8.1 δευτερόλεπτα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό