25.1 C
Athens
Κυριακή, 30 Ιουνίου, 2024

Νέο Hyundai Inster – Το ηλεκτρικό στη σωστή του διάσταση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Hyundai δεν είναι η εταιρία που γνωρίσαμε την δεκαετία του ’90. Η κορεατική μάρκα προσφέρει πλέον μία ευρεία γκάμα πολύ ελκυστικών αυτοκινήτων με τολμηρό, μοντέρνο design, κορυφαία τεχνολογία και αποδοτικά κινητήρια σύνολα ενώ τα τελευταία χρόνια έκανε τα πρώτα της βήματα, με ιδιαίτερα εμφατικό τρόπο, στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.  Τα Ioniq 5 και Ioniq 6 συζητήθηκαν και εξακολουθούν να συζητιούνται καταξιώνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα την εταιρία και στον κόσμο των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων όμως ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα. Ένα βήμα που ενδεχομένως να είναι ακόμα πιο δύσκολο καθώς αφορά το λανσάρισμα ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο “θα θέσει νέα στάνταρ όσον αφορά στην εμβέλεια, την τεχνολογία και την ασφάλεια” σε προσιτή τιμή.

Και αυτό δεν είναι άλλο από το Inster, ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου που συμπυκνώνει όλα τα οφέλη της αστικής ηλεκτροκίνησης και όχι μόνο. Με το μήκος του να βρίσκεται στα 3,825 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,580 χιλιοστών έχει όλα τα εχέγγυα για ένα ευρύχωρο εσωτερικό που θα φιλοξενεί ακόμη και τέσσερα άτομα, ενώ και ο χώρος του πορτ μπαγκαζ βρίσκεται στα 280 λίτρα και μπορεί να φτάσει και τα 351 με τη μετακίνηση των πίσω καθισμάτων. Εξωτερικά ξεχωρίζει η κλειστή μάσκα εμπρός και τα χαρακτηριστικά LED φώτα που του προσδίδουν μια αρκετά πρωτότυπη εικόνα, ενώ σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη, ελεύθερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment -και οι δύο με διαγώνιο 10,25 ιντσών.

Το νέο μοντέλο της Hyundai θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Standard Range με έναν ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων και 147 Nm καθώς και μπαταρία 42,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Στη Long Range ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 115 ίππους και η μπαταρία τις 49,0 kWh. Σε αυτή την έκδοση η αυτονομία φτάνει τα 355 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με έως και 11 kW σε wallbox και με έως 120 kW σε ταχυφορτιστή DC, τιμές επίσης ιδιαίτερα καλές για ένα προσιτό ΒEV.

Eπίσης, όπως και στα μεγαλύτερα ηλεκτρικά της Hyundai, υπάρχει και εδώ η δυνατότητα V2L, δηλαδή η φόρτιση από τη μπαταρία του Inster εξωτερικών καταναλωτών, όπως π.χ. ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ή εξοπλισμού για κάμπινγκ. Το νέο Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη από το 2025 με την τιμή του, να κυμαινεται στη περιοχή των 20 χιλιάδων Ευρώ.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό