27.3 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

Νέο τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe

Ειδήσεις Ελλάδα

Η τετρακίνητη έκδοση 4xe, που ολοκληρώνει τη γκάμα του Jeep Avenger, αποκαλύφθηκε επίσημα και απευθύνεται σε ανθρώπους που αγαπούν τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες, αλλά η καθημερινότητά τους εκτυλίσσεται στο αστικό περιβάλλον. Δηλαδή, σε ανθρώπους που εκτιμούν την υψηλή ευελιξία και την υψηλή πρόσφυση που προσφέρει το «4xe».

Η τετρακίνηση του μικρότερου Jeep χρησιμοποιεί μια νέα μονάδα με ήπια υβριδική υποβοήθηση που θέτει νέα πρότυπα υψηλής απόδοσης και χαμηλού βάρους. Αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.200 κυβικών, ο οποίος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί turbo με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για να αποδώσει 136 ίππους και 230 Nm. Ο κινητήρας αυτός επικουρείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, επιτρέποντας την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου.

Η τετρακίνηση εξασφαλίζεται από έναν ακόμα ηλεκτρικό κινητήρα 21 kW που βρίσκεται στον πίσω άξονα, κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία «power looping», η ενέργεια για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, καθιστώντας το Avenger 4xe τετρακίνητο όποτε χρειάζεται.

Με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δεύτερα και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα, το Avenger 4xe συνδυάζει ζωηρές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, έχει 10 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με την έκδοση e-Hybrid των 100 ίππων, βελτιώνοντας τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22°, 21° και 35° αντίστοιχα).

Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι, το νέο μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και αν οι εμπρός τροχοί δεν έχουν καθόλου πρόσφυση, μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%. Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει νερά βάθους έως 400 χιλιοστά και διαθέτει ελαστικά M+S που προσφέρουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Υπάρχει επίσης επιλογή για ελαστικά All Terrain 3PMSF για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.

Μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής 50:50 ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητες μεταξύ 30 και 90 χλμ./ώρα, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται, και σε αυτή την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Το σύστημα Hill Descent Control είναι παρόν για τις απότομες κατηφόρες, ενώ το Selec-Terrain έχει δεχθεί ειδική προσαρμογή στο συγκεκριμένο Avenger, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να προσαρμόσει το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες. Στο πρόγραμμα Auto, η τετρακίνηση λειτουργεί μόνο όταν χρειάζεται για χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Στο Snow εξασφαλίζεται μέγιστη σταθερότητα, στο Sand & Mud οι αλλαγές σχέσεων και ο έλεγχος της πρόσφυσης προσαρμόζονται ειδικά, ενώ στο Sport μεγιστοποιούνται η ισχύς και η ροπή μέσω της λειτουργίας E-Boost.

Η ολοκαίνουργια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του Avenger 4xe εξασφαλίζει τη βέλτιστη κινηματική των πίσω τροχών και άνεση στην εκτός δρόμου κίνηση. Επίσης, το Avenger 4xe ξεχωρίζει αισθητικά από τα υπόλοιπα μοντέλα με λεπτομέρειες σε πράσινη lime απόχρωση, μαύρες ζάντες, υψηλότερα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, στάνταρ μπάρες οροφής και εμφανές σημείο ρυμούλκησης στο πίσω μέρος. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος για να αντιμετωπίζει τις εκτός δρόμου προκλήσεις, προστατεύοντας το ραντάρ των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Στην καμπίνα, υπάρχουν νέες γραφικές απεικονίσεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων που περιλαμβάνουν πληροφορίες για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα, ενώ οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι αδιάβροχες και δύο φορές πιο ανθεκτικές από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ώστε να διατηρούνται σαν καινούργιες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό