31.9 C
Athens
Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024

Νέα Porsche 911 GTS – Η πρώτη υβριδική!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο. Τι κι αν η Porsche 911 είναι 60 ετών; Το εμβληματικό γερμανικό sports car, η επιτομή του καθημερινού super car συνεχίζει να ανανεώνεται και συνεχίζει να είναι ελκυστικό, μοντέρνο και σύγχρονο. Συνεχίζει να αναμιγνύει την παράδοση με την τεχνολογία και στην τελευταία του εξέλιξη, φέρνει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού στην οικογένεια της 911 με ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στη νέα 911 Carrera GTS.
Στην καρδιά του “T-Hybrid”, όπως το ονομάζει η Porsche, συστήματος χτυπάει ένας νέος boxer βενζινοκινητήρας 3.6 λίτρων ο οποίος από μόνος του είναι ικανός για 485 ίππους και 570 Nm ροπής. Το θέμα είναι ότι δεν είναι μόνος του. Καταρχάς, σε αντίθεση με τους προκατόχους του αυτός δεν χρησιμοποιεί δύο turbo αλλά ένα και μάλιστα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Ανάμεσα στην τουρμπίνα και τον compressor “φωλιάζει” ένα μικρός ηλεκτροκινητήρας που φροντίζει ώστε να ανεβάζει ταχύτατα την ταχύτητα περιστροφής της φτερωτής χωρίς να υπάρχει η ανάγκη για μεγάλη κυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι η απόκριση στο γκάζι έχει βελτιωθεί δραστικά ενώ αισθητά έχει μεταβληθεί (προς το καλύτερο φυσικά) και η καμπύλη της ισχύος. Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει επίσης έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο νέο, πιο ανθεκτικό 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ακόμα και στο ρελαντί, ο ηλεκτροκινητήρας αυτός παρέχει έως 40 kW ισχύος και 150 Nm ροπής και για την τροφοδοσία των δύο μονάδων με ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 1.9 kWh που λειτουργεί στα 400V. Έτσι, η 911 Carrera GTS προσφέρει 541 ίππους και 610 Nm ροπής που σημαίνει ότι δεν είναι μονάχα ταχύτερη από τους προκατόχους της και εξίσου δυναμική αλλά εκπέμπει και σημαντικά λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Όλα αυτά την στιγμή που η θυσία που αναπόφευκτα έπρεπε να γίνει, δεν είναι εν τέλει τόσο μεγάλη καθώς το βάρος του μοντέλου είναι αυξημένο κατά μόλις 50 κιλά.

Το αποτέλεσμα είναι ότι η νέα Porsche 911 Carrera GTS χρειάζεται μόλις 3.0 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h, 6.8 δευτερόλεπτα για τα 160 km/h και 10.5 δευτερόλεπτα για τα 200 km/h – με λίγα λόγια είναι αντίστοιχα 0.4, 0.9 και 1.1 δευτερόλεπτα ταχύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ αυξημένη είναι και η μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει πλέον τα 312 km/h. Η Porsche 911 Carrera από την άλλη, διατηρεί τον twin-turbo, 3-λιτρο βενζινοκινητήρα που παράγει 394 ίππους και 450 Nm ροπής και αν πρόκειται να είμαστε ειλικρινείς, είναι κρίμα που λανσάρεται ταυτόχρονα με την ολοκαίνουρια 911 Carrera GTS που δικαίως κλέβει την παράσταση.

Η ιστορία της “GTS” δεν τελειώνει εδώ όμως. Για πρώτη φορά η συγκεκριμένη έκδοση έχει στον στάνταρ εξοπλισμό της το σύστημα τετραδιεύθυνσης της γερμανικής μάρκας ενώ ενσωματωμένο στο σύστημα υψηλής τάσης είναι και το Porsche Dynamic Chassis Control που επιτρέπει την χρήση ενός ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος ελέγχου το οποίο κάνει το PDCC ακόμα πιο ευέλικτο και ακριβές. Σε συνδυασμό με την σπορ ανάρτηση με το PASM, την μειωμένη κατά 10 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και τις ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω με ελαστικά 245/35 και 315/30 αντίστοιχα, η 911 Carrera GTS προσφέρει μία αξέχαστη εμπειρία οδήγησης. Το πακέτο των αναβαθμίσεων συνεχίζεται (για όλες τις Porsche 911) με μία σειρά προσεκτικά στοχευμένων επεμβάσεων που σύμφωνα με την εταιρία βελτιώνουν την αεροδυναμική του sports car. Ανάμεσα  τους βρίσκουμε τους νέους προφυλακτήρες, τα στάνταρ πλέον matrix LED φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν όλες τις λειτουργίες φωτισμού επιτρέποντας στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να απλουστεύσουν το design του εμπρός μέρους και να προσθέσουν αεραγωγούς στα σημεία που έκριναν απαραίτητο. Στο πίσω μέρος, η ανασχεδιασμένη LED λωρίδα κάνει την 911 να μοιάζει πιο βαθιά και πιο φαρδιά ενώ η νέα γρίλια “βρίσκει” το πίσω παράθυρο σχηματίζοντας μία μονάδα που σβήνει στην ενεργή αεροτομή. Το look ολοκληρώνουν οι απολήξεις της εξάτμισης, ξεχωριστές για κάθε έκδοση και ένα προαιρετικό αεροδυναμικό kit που βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση της 911.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το εσωτερικό. Για τις coupe εκδόσεις, η Porsche το έχει σχεδιάσει ως διθέσιο αλλά προσφέρει προαιρετικά μία διαμόρφωση 2+2 άνευ χρέωσης. Για πρώτη φορά, η 911 έρχεται με ένα… πεζό start button στα αριστερά του τιμονιού ενώ επίσης για πρώτη φορά, το εμβληματικό sports car γυρνά την πλάτη στην αναλογικότητα υιοθετώντας έναn πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η κυρτή οθόνη των 12.6 ιντσών ταιριάζει όμορφα στο ταμπλό και προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά στην παραμετροποίηση ενώ την σημαία της αναλογικότητας κρατάει όσο πιο ψηλά μπορεί το κλασικό ρολόι πάνω από την κεντρική οθόνη 10.9 ιντσών του Porsche Communication Management συστήματος. Η Porsche 911 διαθέτει επίσης αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα με το Apple CarPlay να είναι βαθύτερα ενσωματωμένο στο όχημα. Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι η 911 Carrera είναι ήδη διαθέσιμη τόσο ως Coupe όσο και ως Cabriolet με την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς ενώ διαθέσιμες είναι επίσης η 911 Carrera GTS, η τετρακίνητη έκδοση και η Targa.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό