29.3 C
Athens
Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2024

Νέα Mercedes-Benz GLC – Διαθέσιμη για παραγγελία από 66500 Ευρώ

Ειδήσεις Ελλάδα

Η νέα GLC είναι η επιτομή της μοντέρνας, σπορτίφ πολυτέλειας. Είναι το πιο δυναμικό μοντέλο της οικογένειας οχημάτων SUV της Mercedes-Benz. Αυτό υπογραμμίζει με την πρώτη ματιά η σχεδίασή της με τις μοναδικές αναλογίες, τις εντυπωσιακές επιφάνειες, τις όμορφα διαμορφωμένες ακμές και τη σαφή διαρρύθμιση του υψηλής ποιότητας εσωτερικού χώρου. Συναρπάζει επίσης με τις επιδόσεις και την αποδοτικότητά της στην οδήγηση. Η GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) που την καθιστά ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση. Η GLC κινείται αγέρωχα σε κάθε έδαφος: εντός και εκτός δρόμου εντυπωσιάζει με την άνεση και την ευελιξία της. Το νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα κάνει την οδήγησή της πολύ πιο ευκίνητη και ασφαλή. Εκτός δρόμου, εντυπωσιάζει με πολυάριθμα χαρακτηριστικά όπως το σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in, η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό».

Οι υψηλές προδιαγραφές της νέας GLC είναι εμφανείς στην παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, με την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience), η νέα GLC έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακή και ευφυής – τόσο το harware όσο και το software έχουν πραγματοποιήσει ένα σημαντικό άλμα προόδου, με την υψηλής ευκρίνειας εικόνα στην οθόνη του οδηγού αλλά και την κεντρική οθόνη να διευκολύνουν τον έλεγχο και χειρισμό τόσο του οχήματος όσο και των λειτουργιών άνεσης. Οι δύο οθόνες LCD προσφέρουν μια ολιστική αισθητική εμπειρία καθώς οι πληροφορίες παρουσιάζονται με σαφώς οργανωμένο τρόπο. Η πλοήγηση πλήρους οθόνης παρέχει στον οδηγό βέλτιστη καθοδήγηση στη διαδρομή. Η επαυξημένη πραγματικότητα MBUX για πλοήγηση διατίθεται προαιρετικά. Μια κάμερα καταγράφει τον περιβάλλοντα χώρο μπροστά από το όχημα. Η κεντρική οθόνη δείχνει τις κινούμενες εικόνες, ενώ επάνω της προβάλλονται εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και δείκτες ως υπέρθετα στοιχεία όπως, μεταξύ αυτών, σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά στον αστικό ιστό.

Σχεδίαση: Αισθαντική καθαρότητα, νοημοσύνη και συναίσθημα

Η νέα GLC είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας Mercedes-Benz SUV. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τη γραμμή εξωτερικού AVANTGARDE με το πακέτο Χρωμίου που περιλαμβάνει με πλαίσια παραθύρων χρωμίου και μια νέα προστασία κάτω μέρους με εμφάνιση χρωμίου, προσθέτοντας εντυπωσιακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και αναδεικνύοντας τις μοναδικές αναλογίες του οχήματος. Ένα από τα καθοριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της GLC είναι το επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη μάσκα ψυγείου, για να τονίζουν το πλάτος του οχήματος, και η νέα μάσκα ψυγείου της γραμμής εξωτερικού AVANTGARDE, η οποία διαθέτει πλέον πλαίσιο χρωμίου και σπορτίφ γρίλια σε ματ γκρι χρώμα με διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου. Η AMG Line περιλαμβάνει τη μάσκα ψυγείου με μοτίβο Mercedes-Benz.

Η σχεδίαση του αμαξώματος χαρακτηρίζεται από εκτενείς, εντυπωσιακές επιφάνειες που εμπλουτίζονται με όμορφα διαμορφωμένες ακμές στις πλευρές. Έτσι, τονίζονται οι θόλοι των τροχών και επιτυγχάνεται μια ισορροπία μεταξύ κομψότητας και εκτός δρόμου επιδόσεων. Οι επενδύσεις των θόλων τροχών στο χρώμα του οχήματος διατίθενται για πρώτη φορά από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, για να τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της AMG Line, προαιρετικά σε συνδυασμό με μικτά ελαστικά. Επίσης προαιρετικά, διατίθενται τα σκαλοπάτια επιβίβασης EASY-ENTRY και, από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, το πακέτο Night.

Εσωτερικό: μοντέρνα, σπορτίφ πολυτέλεια

Καλώς ήρθατε στην μοντέρνα, σπορτίφ πολυτέλεια της Mercedes-Benz. Αυτό το μήνυμα μεταδίδει το εσωτερικό της νέας GLC με εξοπλισμό AVANTGARDE Line χωρίς καμία άλλη προσθήκη. Το ταμπλό οργάνων είναι σαφώς διαρθρωμένο. Το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό και διαθέτει νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους, ενώ το κάτω τμήμα εκτείνεται με τον γενναιόδωρο διάκοσμό του αρμονικά μέχρι την κεντρική κονσόλα. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού μοιάζει να αιωρείται ελεύθερα μπροστά από το ταμπλό σε σχήμα φτερού. Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) ορθώνεται αρμονικά από την κεντρική κονσόλα, χωρίς καθόλου ενώσεις, και μοιάζει επίσης να αιωρείται πάνω από τον διάκοσμο του ταμπλό. Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.

Κινητήρες: συστηματικά εξηλεκτρισμένα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα

Η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG). Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων (FAME) της Mercedes-Benz. Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό βάσει αναγκών, η γκάμα κινητήρων συμβάλλει σημαντικά στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής. Τέσσερις από αυτούς τους κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες που ενισχύονται έξυπνα στις χαμηλές στροφές από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς (ISG). Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.

Υβριδικά plug-in μοντέλα: Ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP)

Η GLC έχει επίσης αποκτήσει το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς. Αξιοποιώντας τους ίδιους βασικούς κινητήρες, ο εξηλεκτρισμός έχει κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα. Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης φροντίζει για ηλεκτρική οδήγηση στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική οδήγηση έχει προτεραιότητα σε μεγαλύτερες διαδρομές εντός αστικών περιοχών. Είτε με έναν από τους δύο βενζινοκινητήρες είτε με τον πετρελαιοκινητήρα, τα plug-in υβριδικά οχήματα, δεν είναι απλώς πολύ αποδοτικά, αλλά και εξαιρετικά δυναμικά στην οδήγηση.

Η γκάμα των ήπιων υβριδικών μοντέλων κατά το λανσάρισμά τους:

  GLC 200 4MATICGLC 300 4MATICGLC 220 d 4MATICΚυβισμόςcc1.9991.9991.993ΙσχύςkW/hp150/204190/258145/197σεσ.α.λ.5.800-6.1005.8003.600Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση)kW/hp17/2317/2317/23Μέγ. ροπή στρέψηςNm320400440σεσ.α.λ.1.800-4.0002.000-3.2001.800-2.800Πρόσθ. ροπή (ενίσχυση)Nm200200200Κατανάλωση καυσίμου σε συνδ. κύκλο (WLTP)[1]l/100 km8,2-7,38,2-7,35,9-5,2Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP)1g/km186-167186-167155-136Επιτάχυνση0-100 χλμ./ώραδευτ.7,86,28,0Τελική ταχύτηταkm/h221240219

Η γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων:

  GLC 300 e 4MATICGLC 400 e 4MATICGLC 300 de 4MATIC  ΒενζινοκινητήρεςΠετρέλαιοΚυβισμόςcc1.9991.9991.993Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα/πετρελαιοκινητήραkW/hp150/204185/252145/200σεσ.α.λ.6.1005.8003.600Ονομαστική ροπή στρέψης βενζινοκινητήρα/πετρελαιοκινητήραNm320400440σεσ.α.λ.2.000-4.0002.000-3.2001.800-2.800Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήραkW100100100Ονομαστική ροπή στρέψης, ηλεκτροκινητήραNm440440440Ισχύς συστήματοςkW/hp230/313280/381245/335Ροπή συστήματοςNm550650750Ονομαστική χωρητικότητα μπαταρίαςkWh31,231,231,2Τελική ταχύτηταkm/h218237217Τελική ταχύτητα, ηλεκτροκίνησηkm/h140140140Επιτάχυνση0-100 χλμ./ώραδευτ.6,75,66,4

Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)[2]l/100 km0,8-0,60,8-0,60,7-0,5Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)2g/km19-1419-1417-13Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)[3]kWh/100 km26,8-24,026,8-24,027,2-24,4Ηλεκτρική αυτονομία (EAER συνδ. κύκλος) (WLTP)3km104-120104-120117-102

Οι τιμές της νέας GLC στην Ελλάδα:

GLC 200 4MATIC               €66.500GLC 220d 4MATIC             €71.500 GLC 300 4MATIC               €75.500

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό