32.3 C
Athens
Κυριακή, 30 Ιουνίου, 2024

Νέα Mercedes-AMG SL. Ένα σύμβολο ξαναγεννιέται!

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει σχεδόν 70 χρόνια από την γέννηση του θρύλου που ονομάζεται 300 SL και έπειτα από μόλις 6 γενιές, η Mercedes αποφάσισε να ανανεώσει αυτό το σύμβολο της αυτοκίνησης με μία νέα γενιά που παρουσιάζεται υπερ-σύγχρονη μπροστά μας αλλά ταυτόχρονα, επιστρέφει στις παραδοσιακές αξίες του μοντέλου και για να το κάνει αυτό, εμπιστεύεται την εξέλιξη στην Mercedes-AMG.“Η νέα SL συνδυάζει τα σπορ γονίδια της αυθεντικής SL με τις τυπικές επιδόσεις μίας AMG. Την ίδια στιγμή, προσφέρει πολυτέλεια και άνεση στο απολύτως κορυφαίο επίπεδο. Αυτός ο συνδυασμός είναι μοναδικός στην κατηγορία των sports cars και αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό όπου τα υψηλότατα επίπεδα άνεσης και ποιότητας συναντούν την σωστή δόση sportiness. Ο υψηλής ποιότητας συνδυασμός του αναλογικού κόσμου και τους ψηφιακού εξοπλισμού τεχνολογίας αιχμής καθιστούν σαφές ότι η νέα SL είναι η αναγέννηση ενός συμβόλου για την μοντέρνα εποχή.“Δήλωσε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Mercedes-AMG, Philipp Schiemer. Το πρώτο που οφείλουμε να αναφέρουμε σχετικά με την R232 γενιά της Mercedes-AMG SL είναι ότι χρησιμοποιεί μία ολοκαίνουρια, αλουμινένια αρχιτεκτονική που παρέχει μία πολύ πιο σύγχρονη και στιβαρή βάση. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η εγκάρσια ακαμψία αυξήθηκε κατά 50% σε σύγκριση με την MRA αρχιτεκτονική της προηγούμενης γενιάς ενώ η διαμήκης κατά 40%. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας είναι η δυνατότητα τοποθέτησης του κινητήρα και των αξόνων χαμηλότερα από ποτέ ενώ παράλληλα, δεν απαιτήθηκε κανένας συμβιβασμός όσον αφορά στις αναλογίες και τις γραμμές της νέας SL. Έτσι, διατηρήθηκε η χαμηλή γραμμή, οι κοντοί πρόβολοι και το μακρύ καπό ως ένα κλασικό σημείο εκκίνησης πάνω στο οποίο “κούμπωσαν” χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας της Mercedes-AMG όπως η γρίλια “Panamericana”, τα LED φωτιστικά σώματα και οι μεγάλοι αεραγωγοί που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Την ίδια ώρα, η νέα SL συνδυάζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με το σύστημα ενεργής αεροδυναμικής στο εμπρός μέρος με ένα ανθρακονημάτινο στοιχείο να εκτείνεται προς τα κάτω κατά 40 χιλιοστά στα 80 km/h για την μείωση του φαινομένου της άνωσης του εμπρός άξονα και την πίσω αεροτομή που υψώνεται σε 5 διαφορετικές γωνίες από τα 80 km/h και πάνω για να βελτιώσει την downforce, με κλασικά στοιχεία όπως η υφασμάτινη οροφή που όχι μόνο ζυγίζει 21 κιλά λιγότερο από την μεταλλική της προηγούμενης γενιάς αλλά ανοιγοκλείνει σε μόλις 15 δευτερόλεπτα.Η ίδια υφασμάτινη οροφή χαρίζει πόντους και στον GT χαρακτήρα της νέας SL καθώς απελευθερώνει χώρο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρέχονται 240 λίτρα για τις αποσκευές όταν η οροφή είναι ανεβασμένη και 213 όταν είναι αποθηκευμένη. Είναι λιγότερα από την προηγούμενη SL αλλά η νέα γενιά μπορεί να φιλοξενήσει έως και 4 άτομα, αρκεί οι δύο επιβάτες των πίσω θέσεων να μην έχουν ύψος μεγαλύτερο των 1.5 μέτρων. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι οι χώροι είναι κάπως περιορισμένοι για ένα όχημα που αγγίζει τα 4.7 μέτρα σε μήκος και τα 1.91 σε πλάτος (μεγαλύτερο κατά 88 και 38 χιλιοστά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά) αλλά δεν γίνεται να κρίνεις την SL ως… οικογενειακό. Όσον αφορά στους κινητήρες, η νέα Mercedes-AMG SL θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: στην SL 55 4Matic+, ο 4-λιτρος twin-turbo V8 κάτω από το καπό παράγει 476 ίππους και 700 Nm ροπής και συνδυαζόμενος με το πλήρως μεταβλητό AMG Performance 4Matic+ σύστημα τετρακίνησης και το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο επιταχύνει το αμάξωμα στα 100 km/h σε 3.9 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 295 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η SL 63 4Matic+ από την άλλη, εξοπλίζεται με μία αναβαθμισμένη εκδοχή του ίδιου κινητήρα που παράγει 585 ίππους και 800 Nm ροπής με αποτέλεσμα το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 3.6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να είναι 315 km/h. Αργότερα, θα προστεθεί στο άνω άκρο της γκάμας και η υβριδική “AMG E Performance” έκδοση για την οποία θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σε δεύτερο χρόνο. Σε άλλα highlights του νέου μοντέλου, οφείλουμε να αναφέρουμε το γεγονός ότι για πρώτη φορά, μία Mercedes-AMG εξοπλίζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων τόσο στους τροχούς του εμπρός άξονα όσο και σε αυτούς του πίσω, με την SL 55 να έχει “συμβατικά” αμορτισέρ και ελατήρια και την SL 63 να προσφέρει το AMG Active Ride Control σύστημα όπου εκτός από την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, φέρνει στην εξίσωση και ένα σύστημα με ενεργά, υδραυλικά στοιχεία που αντικαθιστά τις παραδοσιακές αντιστρεπτικές ράβδους!Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μην σχολιάσουμε το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης (standard για πρώτη φορά στην ιστορία της SL) που βελτιώνει την ευελιξία του αυτοκινήτου σε χαμηλές ταχύτητες και την ευστάθεια σε υψηλές αλλά και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 390 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 360 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω (προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα carbon-ceramic σύστημα με δίσκους 402mm εμπρός και 360mm πίσω) για να επιβραδύνουν το αμάξωμα που στην πιο βαριά διαμόρφωση του πλησιάζει επικίνδυνα τους 2 τόνους σε βάρος!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό