35.2 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιουνίου, 2024

Νέα BMW M2-Διακριτική αλλά ουσιώδης ανανέωση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η BMW βρίσκεται σε μία φάση ανανέωσης της γκάμας με νέα  Σειρά 1 και facelift μοντέλα  Σειρά 3 ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τις εκδόσεις που ετοιμάζει η M GmbH όπως έχουμε δει με τις M3/M4. Το τελευταίο μοντέλο που φρεσκάρεται για να διατηρήσει την ελκυστικότητα του δεν είναι άλλο από την BMW M2 με μία σειρά επεμβάσεων στα μηχανικά, την αισθητική αλλά και την τεχνολογία που προσφέρει. Καταρχάς λοιπόν, η γερμανική μάρκα δεν είναι διατεθειμένη να κάνει δραστικές αλλαγές στο πολωτικό design της Σειράς 2 και κατ’ επέκταση της M2, οπότε οι μοναδικές επεμβάσεις που έγιναν στο design αφορούν τις νέες, μαύρες απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, την αλλαγή των σημάτων στη γρίλια και την πίσω πόρτα και την επέκταση της παλέτας των διαθέσιμων χρωμάτων που περιλαμβάνει πλέον 3 μη-μεταλλικές αποχρώσεις, 7 μεταλλικές και 4 BMW Indiual. Οι ζάντες έχουν παραμείνει ίδιες τόσο σε διαστάσεις (19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω) αλλά τώρα οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το νέο φινίρισμα σε ασημί χρώμα καθώς καλό το μαύρο, που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο για όσους το προτιμούν, αλλά δεν γίνεται να μην προσφέρεται το κλασικό ασημί χρώμα.

Οι αλλαγές είναι σίγουρα περισσότερες στην καμπίνα με αυτή στο τιμόνι να είναι η πρώτη που θα παρατηρήσει κάποιος ανοίγοντας την πόρτα της νέας BMW M2. Η πιο σημαντική επαφή ανάμεσα στον οδηγό και το όχημα έχει πλέον επίπεδο κάτω μέρος και ελαφρώς ανασχεδιασμένες ακτίνες ενώ το κόκκινο σημάδι στο πάνω μέρος, τα paddles για τον χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου και τα δύο κουμπιά “M” για την επιλογή των εξατομικευμένων προγραμμάτων οδήγησης δημιουργούν μία αγωνιστική ατμόσφαιρα που ταιριάζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το “M Alcantara” τιμόνι με το ίδιο design καθώς και τα εντυπωσιακά “M Carbon” bucket καθίσματα που για πρώτη φορά στην M2 δεν είναι διαθέσιμα αποκλειστικά με το M Race Track πακέτο. Στον τομέα της τεχνολογία αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα BMW M2 “τρέχει” με το BMW Operating System 8.5 που έχει αναλάβει την λειτουργία του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και της οθόνης του συστήματος infotainment 14.9 ιντσών στο ενιαίο, κυρτό πάνελ. Το σύστημα κλιματισμού/εξαερισμού ελέγχεται πλέον ψηφιακά μέσα από το αντίστοιχο μενού ενώ η ευρεία υιοθέτηση της ψηφιοποίησης έχει οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση των φυσικών χειριστηρίων στην καμπίνα και συνοδεύεται από τον εκ νέου σχεδιασμού της κεντρικής κονσόλας.

Τέλος, όσον αφορά στα μηχανικά, η νέα BMW M2 συνεχίζει να εξοπλίζεται με τον 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα αλλά χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις που έχουν ενσωματώσει οι μηχανικοί, η ιπποδύναμη έχει σκαρφαλώσει στα 480 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. ενώ η ροπή αγγίζει τα 550 Nm όταν ο κινητήρας συνδυάζεται με το προαιρετικό μηχανικό, 6-τάχυτο κιβώτιο και τα 600 Nm όταν συνδυάζεται με το στάνταρ 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο M Steptronic. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σε αυξημένο φάσμα στροφών καθώς από τις 2.650 έως τις 6.130 παραμένει σταθερή! Οποιαδήποτε κι αν είναι η επιλογή των πελατών αναφορικά με την μετάδοση, η νέα BMW M2 είναι κατά 0.1’’ ταχύτερη στο σπριντ στα 100 km/h από στάση καθώς χρειάζεται μόλις 4.0 δευτερόλεπτα με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και 4.2’’ με το προαιρετικό χειροκίνητο ενώ η αυξημένη ιπποδύναμη γίνεται αισθητή και σε υψηλότερες ταχύτητες καθώς για την δοκιμασία 0-200 km/h απαιτούνται 0.6’’ λιγότερα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Η μέγιστη ταχύτητα της M2 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h όπως πάντα αλλά μπορεί να αυξηθεί στα 285 km/h με το προαιρετικό “M Driver’s Package”. Η BMW δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του ανανεωμένου μοντέλου αλλά αναφέρει ότι η νέα M2 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο San Luis Potosi στο Μεξικό, με το λανσάρισμα της στην αγορά να τοποθετείται χρονικά το ερχόμενο Αύγουστο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό