27.5 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Μια διαφήμιση μας θυμίζει πως «δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να θες να κερδίζεις»

Ειδήσεις Ελλάδα

Mπορεί η μία και μοναδική σκέψη των αθλητών να μην είναι άλλη, παρά μόνο η νίκη. Η Nike, όμως, αναρωτιέται αν αυτό «τους κάνει κακούς», σε ένα που έχει γίνει viral τις τελευταίες ώρες.

Η νέα καμπάνια της Nike για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 με τίτλο «Winning Isn’t For Everyone» περνάει το δικό της μήνυμα αγωνιστικότητας και προσύλωσης στον στόχο μέσα από πολλούς καταξιωμένους αθλητές, με γενικό συμπέρασμα ότι το «να είσαι ο καλύτερος σημαίνει να ξεπερνάς τον ανταγωνισμό και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό». Η νίκη απαιτεί συναισθηματική ορμή και δεν αφήνει στον αγωνιζόμενο περιθώρια για κάτι λιγότερο. Αυτό τον κάνει «κακό»; ‘H απλά ξεχωριστό;

Στη συγκεκριμένη διαφήμιση της Νike συμμετέχουν πολλοί Ολυμπιονίκες που έχουν προορισμό το Παρίσι για τους Ολυμπιακούς αγώνες, ανάμεσα σε αυτούς είναι ο LeBron James, ο Giannis Antetokounmpo, η Sha’Carri Richardson, o Jakob Ingebrigtsen και πολλοί άλλοι.

Στην καμπάνια αυτή οι θεατές βλέπουν τους αγαπημένους τους αθλητές που διακρίνονται στο άθλημά τους. Να έχουν στόχο τη νίκη και να είναι αποφασισμένοι.

Αντετοκούνμπο και Ντρισμπιώτη σημαιοφόροι στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι

Στο βίντεο σημαντικό ρόλο έχει και ο ηθοποιός Willem Dafoe ο οποίος μέσα από έναν μονόλογο, κάνει το κοινό να αναρωτηθεί:

«Tελικά είναι κακοί άνθρωποι οι αθλητές επειδή θέλουν να νικούν;»

Αυτό που σίγουρα πρέπει να είναι σε όλους γνωστό είναι ότι η νίκη δεν είναι για όλους. Είναι για εκείνους που με σκληρή δουλειά υπομονή και τόλμη αγωνίζονται για αυτή.

Οι πληροφορίες για αυτή την καμπάνια της Nike ήρθαν από τους ίδιους τους αθλητές που συμμετέχουν. Σκοπός της είναι να αντιπροσωπεύει τις εσωτερικές σκέψεις των αθλητών όταν αγωνίζονται και τη μία και μοναδική σκέψη που έχουν μόνο για τη νίκη.

Η Nicole Graham, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Nike τόνισε για τη συγκεκριμένη καμπάνια:

«Μέσα από αυτή την καμπάνια γιορτάζουμε τη φωνή του αθλητή. Είναι σαν μια ιστορία για το τι χρειάζεται για να είσαι ο καλύτερος και υπενθυμίζουμε στον κόσμο ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να θέλεις να κερδίσεις».

Αποθέωση για την Εθνική Ομάδα μπάσκετ & τον Γιάννη μετά την πρόκριση στους Ολυμπιακούς στο Παρίσι

Η συγκεκριμένη καμπάνια έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε πόλεις των ΗΠΑ, όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι, το Σικάγο, η Ατλάντα, το Φοίνιξ και το Πόρτλαντ. Η εξαγορά της OOH επεκτείνεται παγκοσμίως σε αγορές όπως το Περού, η Αργεντινή, το Μεξικό, οι Φιλιππίνες, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, η Ινδία, η Αυστραλία, η Ιαπωνία, η Κορέα, η Ολλανδία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γερμανία, η Τουρκία και η Νότια Αφρική.

Η καμπάνια θα ολοκληρωθεί με τις μικρού μήκους ταινίες όλων των αθλητών αλλά και με συνεργασίες μέσα από τα social media τους. Aνυπομονούμε για τη συνέχεια!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό