15.6 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Με 612 άλογα η κορυφαία Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Ειδήσεις Ελλάδα

Η γκάμα της Mercedes-AMG GT διευρύνεται με την παρουσίαση της νέας GT 63 Pro 4Matic+, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

Αυτό το μοντέλο διαθέτει μια δυναμική σχεδίαση εμπρός με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ένα πρόσθετο splitter από ανθρακονήματα.

 Στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται το σύστημα ελέγχου αέρα AirPanel, το οποίο μειώνει την αεροδυναμική άνωση στον μπροστινό άξονα κατά 30 kg.

Οι βελτιώσεις συνεχίζονται με μια σταθερή πίσω αεροτομή και πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία στο κάτω μέρος, παρόμοια με αυτά του hypercar One.

Η σπορ εμφάνιση τονίζεται περαιτέρω από ένα πακέτο ανθρακονημάτων που περιλαμβάνει ένα μπροστινό splitter, έναν πίσω διαχύτη και νέες πλευρικές ποδιές.

Το αυτοκίνητο πατάει σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, εφοδιασμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 ή Michelin Pilot Sport Cup 2 R, που υποστηρίζονται από ένα σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με τους μεγαλύτερους στάνταρ κεραμικούς δίσκους φρένων της Mercedes-AMG στα 419 mm, που συνδυάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες.

Στο εσωτερικό, η GT 63 Pro 4Matic+ διαθέτει καθίσματα AMG Performance και ένα σπορ τιμόνι από δέρμα και μικροΐνες, μαζί με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ένα σύστημα infotainment 11,9 ιντσών, με διαθέσιμο πίσω κάθισμα.

Ο 4,0-λίτρων V8 biturbo κινητήρας της AMG αποδίδει 612 ίππους, 27 περισσότερους από την AMG GT 63, ενώ η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη κατά 50 Nm στα 850 Nm.

Αυτή η αύξηση της απόδοσης, που επιτυγχάνεται μέσω των ρυθμίσεων της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, έχει ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 317 km/h.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων, στέλνοντας την ισχύ σε ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης.

Οι βασικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν τον ενεργό έλεγχο της ανάρτησης και το τετραδιεύθυνση.

Η ενισχυμένη ψύξη με δύο πρόσθετα ψυγεία και ένα ενεργό σύστημα ψύξης για το κιβώτιο ταχυτήτων και τα διαφορικά εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση, ενώ τα τροποποιημένα πτερύγια αέρα και οι πλάκες κάλυψης των φρένων βελτιώνουν τη ροή του αέρα στα φρένα, ενισχύοντας την αντοχή και αποτρέποντας την υπερθέρμανση.`

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό