35 C
Athens
Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2024

Θύμα του εξηλεκτρισμού η Peugeot Sport Engineered

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν θα σε αδικούσα αν είχες ξεχάσει την ύπαρξη του Peugeot 508 PSE – όπου “PSE”, Peugeot Sport Engineered. Η κορυφαία, σπορ έκδοση του γαλλικού sedan παρουσιάστηκε πριν από 4 χρόνια και μέχρι σήμερα, ακόμα και μετά το facelift του 508, παραμένει το μοναδικό μοντέλο στην Peugeot Sport Engineered γκάμα της εταιρίας. Μίας γκάμας που εμείς ευχόμασταν και η Peugeot υποσχόταν ότι θα αποκτήσει περισσότερα μέλη τελικά έχει μείνει με το ένα και αυτό μέχρι την αναπόφευκτη αντικατάσταση του όταν κλείσει τον κύκλο ζωής της η τρέχουσα γενιά του 508. Η Peugeot Sport Engineered έχει πέσει θύμα του εξηλεκτρισμού ή αν προτιμάς την πιο ψύχραιμη και πιο ψυχρή προσέγγιση, η Peugeot αναγκάστηκε να ενεργήσει βάσει των προτεραιοτήτων της:
“Για να είμαι ειλικρινής σκεφτήκαμε να επεκτείνουμε την γκάμα αλλά μετά ήρθε η ιεράρχηση και όλα έχουν να κάνουν με τον εξηλεκτρισμό. Είναι γεγονός ότι ως Stellantis, επενδύουμε 40 δισεκατομμύρια ευρώ στον εξηλεκτρισμό και η Peugeot αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας. Θα έχουμε μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το τέλος της χρονιάς όπου κάθε μοντέλο θα προσφέρει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και προφανώς, πρέπει να θέσεις τις προτεραιότητες σου.”
Ανέφερε στο περιθώριο της επίσκεψης της στην πίστα της Imola η επικεφαλής της γαλλικής μάρκας, Linda Jackson. Μπορεί να μην συμφωνείς αλλά δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρίες που πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα σε αυτό που θέλουν να κάνουν (και ενδεχομένως να μην έχει πολύ μεγάλο κοινό) και αυτό που πρέπει να κάνουν για να εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα τους.

Πάντως η Jackson δεν αποκλείει το ενδεχόμενο προσθήκης ενός καθαρόαιμου sports car, ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικού, αν και ξεκαθαρίζει ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πολύ σύντομα. Όπως δεν αρνείται να μπει στην κουβέντα ενός μοντέλου το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα λειτουργήσει ως demo των τεχνολογικών δυνατοτήτων της. Το θέμα, σύμφωνα με την Jackson, είναι αν χρειάζεται η Peugeot κάτι τέτοιο. Ένα μοντέλο που θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο αγωνιστικό 9X8 και στην υπόλοιπη γκάμα με ένα πολύπλοκο σύστημα τετρακίνησης, υβριδικό κινητήριο σύνολο και επιδόσεις που θα δικαιολογούν την σύνδεση με το 9X8. Το πρόβλημα εντοπίζεται για άλλη μία φορά στην χρηματοδότηση. Η Peugeot, ως μέρος του ομίλου Stellantis, έχει αυτονομία και ελευθερία αλλά δεν έχει  το δικαίωμα να “καίει” πόρους (ανθρώπινους και υλικούς) σε φιλόδοξα projects χωρίς αντίκρισμα και από ότι φαίνεται, έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένα πολιτικό 9X8 δεν είναι απολύτως απαραίτητο την δεδομένη στιγμή. Ίσως στο μέλλον αλλά μέχρι τότε…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό