20.2 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ηonda Civic e:HEV. Με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση

Ειδήσεις Ελλάδα

NEW CIVIC ENGINEERED TO DELIVER ENGAGING DYNAMICS AND PERFORMANCE WITH IMPRESSIVE ECONOMY AND EFFICIENCYΗ 11η γενιά Civic, που αναμένεται κυκλοφορήσει μέσα στο 2022, είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται ακολουθώντας το CR-V, το Honda e, το Jazz, το Jazz Crosstar, και το HR-V. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του, πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV της μάρκας. Αυτό συνδυάζει μία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος επιτυγχάνει 41% θερμοδυναμική απόδοση και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιημένου για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση και υψηλότερη ροπή.  Πλέον του συστήματος άμεσου ψεκασμού, μία σειρά από τεχνολογίες όπως ένας καταλύτης ο οποίος είναι ενεργός σε χαμηλές θερμοκρασίες και η τροποποιημένη σχεδίαση των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και στην επίτευξη αξιοσημείωτης απόδοσης.Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκπομπές CO2  δεν υπερβαίνουν τα 108g/km (WLTP), ενώ η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,7l/100km. Αυτή η  αποδοτικότητα συνδυάζεται με μέγιστη ισχύ 184PS και μέγιστη ροπή 315Nm. Η ανώτερη αποδοτικότητα και διαχείριση ενέργειας επιτυγχάνονται με τη χρήση καινοτόμων νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, η τελευταία έκδοση της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος της Honda (Intelligent Power Unit – IPU) είναι 23 χλστ. πιο επίπεδη και 1 κιλό ελαφρύτερη από τις προηγούμενες, αλλά με μεγαλύτερο αριθμό κυψελών, 72 – ο μεγαλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ στην τρέχουσα σειρά μοντέλων e:HEV της Honda. Η λεπτή IPU τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, μεγιστοποιώντας τον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα.Μία νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit – PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό, επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση, συνεισφέροντας σε περαιτέρω αύξηση  κατά 12% στην απόδοση ισχύος έναντι προηγούμενων εφαρμογών της τεχνολογίας e:HEV. Αυτή η αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα και την απόδοση της PCU αυξάνει την ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στη μονάδα EV να αναλαμβάνει περισσότερο φορτίο. Καθώς η διαχείρισή της πραγματοποιείται από μία νέα καλωδίωση αλουμινίου υψηλής τάσης, επιτυγχάνεται μείωση βάρους 40% συγκριτικά με μία συμβατική καλωδίωση χαλκού.Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ ηλεκτρικής (EV), υβριδικής και λειτουργίας θερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγησης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο Indiual – μπορούν να επιλέγονται από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν την απόκριση του οχήματος στους τομείς των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης και διεύθυνσης και απεικόνισης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό