18.1 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Η Tesla “ανοίγει” το δίκτυο Supercharger σε όλους!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού προχωρά με όχι-και-τόσο-αργά και σταθερά βήματα αλλά υπάρχουν ακόμα προβλήματα τα οποία αναζητούν λύση. Το κυριότερο, αν εξαιρέσουμε το κόστος που όπως συμφωνούν όλοι θα μειωθεί δραστικά στο προσεχές μέλλον, αφορά το “range anxiety” ή αν προτιμάς, τον φόβο ότι η αυτονομία ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν επαρκεί και κάποια στιγμή θα μείνεις μόνος, στην άκρη του δρόμου, χωρίς ενέργεια και χωρίς τρόπο να φορτίσεις. Οι ανεπαρκείς υποδομές, ιδίως σε χώρες όπως η δική μας δεν βοηθά ιδιαίτερα στην καταπολέμηση αυτού του φόβου αλλά η Tesla ίσως να έριξε μία βόμβα στα θεμέλια του range anxiety ανακοινώνοντας ότι θα “ανοίξει” το δίκτυο ταχυφορτιστών Supercharger σε όλους αργότερα μέσα στη χρονιά.Η ανακοίνωση έγινε από τον ίδιο τον Elon Musk, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter και ενώ δεν περιλαμβάνει πολλές λεπτομέρειες, ενδεχομένως να είναι το σημαντικότερο νέο του 2021 – τουλάχιστον μέχρι σήμερα. Η Tesla διαθέτει περισσότερους από 25.000 Superchargers σε περισσότερα από 2.560 σημεία σε ολόκληρο τον κόσμο και κάθε ένας ταχυφορτιστής μπορεί να παρέχει έως και 250 kW. Όταν κάποιος χρήστης ρώτησε τον Musk σχετικά με το χρονοδιάγραμμα του ανοίγματος των Superchargers και σε ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων άλλων εταιριών, αυτός απάντησε ότι αρχικά θα γίνει σε κάποιες αγορές και αργότερα, θα επεκταθεί παγκόσμια!Το μοναδικό μεγάλο ερώτημα που παραμένει, αφορά στην σύνδεση του ταχυφορτιστή με το αυτοκίνητο. Αυτή τη στιγμή, η Tesla χρησιμοποιεί το δικό της βύσμα καθώς, όπως δήλωσε ο Musk, όταν το εξέλισσε δεν υπήρχε κάποιο standard και η αμερικανική εταιρία ήταν η μοναδική που κατασκεύαζε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία. Δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα να επιτρέψεις την φόρτιση σε οχήματα που δεν είναι συμβατά με το δικό σου βύσμα, ούτε μπορείς να περιμένεις από τους άλλους κατασκευαστές να ακολουθήσουν εσένα. Μήπως αυτό σημαίνει ότι η Tesla σκοπεύει να υιοθετήσει κάποιο βύσμα που θα προσφέρει συμβατότητα με κάποιο παγκόσμιο standard (βλ. CCS); Μακάρι, αφού και αυτό είναι ένα θέμα στο οποίο πρέπει να συμφωνήσουν οι “μεγάλοι” παίκτες… Skoda. Με το ηλεκτρικό Enyaq iV στο Tour de France 2021Audi R8 LMS GT3 Evo II. Ανανέωση… ξανά!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό