12.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Η Smart αποκαλύπτει την σπορ πλευρά του #1.

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει κάποιοι μήνες από τότε που η Smart μας συστήθηκε ξανά με το πρώτο bespoke, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Η ονομασία “#1” μπορεί να μην είναι η πιο ευφάνταστη που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια αλλά το νέο SUV δείχνει μία σαφή αλλαγή στην κατεύθυνση και την στόχευση της Smart και με την Brabus έκδοση του, μία έκδοση που γνωρίζαμε από την αρχή πως θα προστεθεί στην γκάμα στο εγγύς μέλλον, η εταιρία που πορεύεται πλέον υπό την κοινή ηγεσία των Geely και Mercedes αποδεικνύει πως έχει και σπορ πλευρά.

Το Smart #1 Brabus αποκαλύπτεται σήμερα πριν πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στην Chengdu Motor Show στην Κίνα, οπότε και θα μάθουμε και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, αλλά ακόμα και οι φωτογραφίες μας δίνουν μία πολύ καλή ιδέα για την δουλειά που έχει γίνει από την Brabus. Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή είναι οι κόκκινες λεπτομέρειες στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, στα μαρσπιέ, τα καλύμματα των καθρεφτών, στην οροφή και τις δαγκάνες των φρένων. Σε… δεύτερη ανάγνωση, διακρίνονται οι διακριτικές εισαγωγές ακριβώς κάτω από το καπό, οι διαφορετικές εισαγωγές για τον αέρα και η νέα γρίλια στον προφυλακτήρα ενώ νέες είναι φυσικά και οι 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος που σε συνδυασμό με τα φιμέ κρύσταλλα, την μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τον πιο επιθετικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, συμπληρώνουν το σπορ look.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν βεβαίως τα λογότυπα της Brabus στο τιμόνι αλλά και τα προσκέφαλα των καθισμάτων, με το πακέτο της… μεταμόρφωσης να ολοκληρώνεται από τις κόκκινες λεπτομέρειες, τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα νέα διακοσμητικά. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα και microfiber suede, το τιμόνι με Alcantara και τα πεντάλ είναι αλουμινένια οπότε δημιουργείται και η αναμενόμενα σπορ ατμόσφαιρα. Το μόνο που δεν ξέρουμε σε αυτό το σημείο είναι το κινητήριο σύνολο που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια με τις φήμες να κάνουν λόγο για δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 400 ή και περισσότερων ίππων που αν τελικά επαληθευτούν, θα αποτελούν μία σαφέστατη αναβάθμιση σε σύγκριση με τους 272 ίππους του standard Smart #1.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό