18.7 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Η Skoda κατέρριψε δύο παγκόσμια ρεκόρ πλαγιολίσθησης με το Enyaq RS iV

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Skoda δεν είναι ξένη στον κόσμο των παγκόσμιων ρεκόρ καθώς το 2011 είχε καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ για δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ένα αναβαθμισμένο Octavia που χάρη στα 600+ άλογα για τα οποία ήταν ικανό, έφτασε στις θρυλικές αλυκές στο Bonneville των Η.Π.Α. τα 365.37 km/h! Τώρα η εταιρία στόχευσε σε κάτι πολύ διαφορετικό, οπότε πήρε ένα απολύτως εργοστασιακό Enyaq RS iV και τον Βρετανό δημοσιογράφο Richard Meaden και κατέρριψε όχι ένα, αλλά δύο παγκόσμια ρεκόρ στην παγωμένη λίμνη Stortjarnen της Σουηδίας.

Το πρώτο ρεκόρ ήταν αυτό του “μακρύτερου συνεχόμενου drift σε πάγο” με τον Meaden να είναι σε θέση να διατηρήσει το αμιγώς ηλεκτρικό SUV σε κατάσταση ελεγχόμενης πλαγιολίσθησης για περισσότερα από 15 λεπτά και 7.351 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας την προηγούμενη κορυφαία επίδοση στον κόσμο των 6.231 χιλιομέτρων που καταγράφηκε στην Κίνα το 2022. Το δεύτερο ρεκόρ που έσπασε ταυτόχρονα, ήταν αυτό του “μακρύτερου συνεχόμενου drift σε πάγο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο” με τον κριτή των Guinness World Records και τον διεθνούς φήμης κριτή Da Kalas να είναι παρόντες και να μαρτυρούν για την εγκυρότητα των δύο ρεκόρ.

Φυσικά, η κατάρριψη των δύο ρεκόρ δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση. Η ομάδα της Skoda “έγραψε” περισσότερες από 18 ώρες πλαγιολίσθησης κατά τη διάρκεια 5 ημερών ώστε να καταλήξει στον καταλληλότερο συνδυασμό ελαστικών – αυτή ήταν και η μοναδική αλλαγή στο Skoda Enyaq RS iV άλλωστε, το γεγονός ότι οι εργοστασιακές ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών ντύθηκαν με Dackproffsen 245/35/20 με 600 καρφιά των 5 χιλιοστών στους τροχούς του εμπρός άξονα και Nokian Hakkapelitta 255/45/20 με 300 καρφιά των 2 χιλιοστών στους πίσω. Κάπως έτσι, το Enyaq RS iV στα χέρια του Richard Meaden ολοκλήρωσε 39 γύρους σε χρόνο 15 λεπτών και 58 δευτερολέπτων με την υψηλότερη ταχύτητα που καταγράφηκε να είναι τα 48.69 km/h και την χαμηλότερη τα 31.64 km/h. Να θυμίσουμε δε, ότι το Enyaq RS iV εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 299 ίππων και 460 Nm ροπής οι οποίοι τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 82 kWh. Διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 15 χιλιοστά εμπρός και κατά 10 χιλιοστά πίσω ενώ στοιχεία όπως το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και η προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control του χαρίζουν έναν πιο σπορ χαρακτήρα ο οποίος επιβεβαιώθηκε και με τα δύο νέα ρεκόρ που έχει πλέον στο όνομα του.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό