33.5 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Η Porsche ετοιμάζει υβριδική 911 GT2 RS με 700+ άλογα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Τα τελευταία χρόνια η Porsche φαίνεται ανίκανη να λαθέψει. Έχει “μετρήσει” με ακρίβεια χιλιοστού τον υποψήφιο αγοραστή της και λανσάρει την μία επιτυχία μετά την άλλη για να ικανοποιήσει όχι μόνο τις δικές του απαιτήσεις αλλά οποιουδήποτε. Ακόμα και για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική, την Taycan, η Porsche αντιμετώπισε σκληρότατη κριτική γιατί… τόλμησε να ονομάσει κάποιες εκδόσεις της “Turbo”! Αυτό κατάφεραν να της προσάψουν. Τώρα ετοιμάζει τις αμιγώς ηλεκτρικές 718 Cayman/Boxster, την επίσης αμιγώς ηλεκτρική Macan και κάποια στιγμή στο μέλλον σκοπεύει να εξηλεκτρίσει και το πλέον εμβληματικό μοντέλο της, την θρυλική 911. Την πρώτη γεύση αυτού του… πιάτου θα την πάρουμε γύρω στα μέσα της δεκαετίας ή ελάχιστα πιο μετά, με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες να λένε ότι η γερμανική εταιρία θα επαναφέρει την θηριώδη 911 GT2 RS και θα εμπλουτίσει αυτή την πρόταση με μία δόση εξηλεκτρισμού.

Η Porsche θα εφαρμόσει τα μαθήματα που αποκόμισε από την αγωνιστική 919 Hybrid αλλά και την ολοκαίνουρια 963 που θα λάβει μέρος στο Le Mans (και όχι μόνο) και αν αληθεύουν οι φήμες, θα ενισχύσει τον υπερτροφοδοτούμενο, επίπεδο, εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα της κορυφαίας 911 με ένα προηγμένο, ήπια υβριδικό σύστημα που θα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρει σύντομα, ηλεκτρικά boosts και μία μπαταρία που τον τροφοδοτεί με την απαραίτητη ενέργεια. Κατά πάσα πιθανότητα, ο ηλεκτροκινητήρας θα ενσωματώνεται στο κιβώτιο ταχυτήτων και η υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου θα είναι τοποθετημένη χαμηλά, πίσω από τα πίσω καθίσματα με την γερμανική μάρκα να στοχεύει σε μία κατανομή βάρους της τάξης του 39:61. Χωρίς την δυνατότητα απευθείας φόρτισης, η μπαταρία θα βασίζεται στην ανάκτηση ενέργειας για την αναπλήρωση του φορτίου με τις φήμες να αναφέρουν πως εκτός από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση που θα ρυθμίζεται σε πολλαπλά επίπεδα, η Porsche εξελίσσει και ένα σύστημα για την ανάκτηση ενέργειας από τα καυσαέρια μέσω μίας τουρμπίνας μεταβλητής γεωμετρίας στην εξάτμιση – κάτι που χρησιμοποιούσε η Porsche Motorsport στην 919 Hybrid.

Σε αντίθεση με τις μελλοντικές  και αμιγώς ηλεκτρικές βεβαίως, Boxster/Cayman των οποίων η ηλεκτρική αρχιτεκτονική είναι 800V, αυτή της επερχόμενης 911 GT2 RS θα είναι 400V ώστε να είναι ελαφριά και συμπαγής με πηγές να δηλώνουν πως η κορυφαία εκδοχή της τρέχουσας γενιάς του sports car της Porsche, θα προσφέρει “σημαντικά περισσότερα” από τα 700 άλογα της προηγούμενης GT2 RS και ανάλογα αυξημένη ροπή, σε διευρυμένο φάσμα λειτουργίας χάριν της φύσης του ήπια υβριδικού συστήματος. Με όλα αυτά δεδομένα, όπως και την προσπάθεια των μηχανικών για μείωση του βάρους ώστε η επιβάρυνση από το υβριδικό σύστημα να μην υπερβαίνει τα 100 κιλά, περιμένουμε από την 911 GT2 RS Hybrid ή όπως αλλιώς ονομάζεται να είναι εξίσου γρήγορη ή υπό συνθήκες, ακόμα ταχύτερη από τον προκάτοχο της που χρειαζόταν 2.8 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h και τερμάτιζε στα 340 km/h. Ότι και να περιμένουμε πάντως, δεν πρόκειται να το δούμε πριν το 2025-26 ή αν προτιμάς, λίγο πριν κλείσει τον κύκλο της η τρέχουσα γενιά της Porsche 911, όπως έγινε και με τον προκάτοχο της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό