27.5 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Mercedes EQC έχει “πεθάνει” εδώ και έναν χρόνο…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mercedes-Benz EQC, το πρώτο μέλος της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας μοντέλων “EQ” της γερμανικής μάρκας, έχει σταματήσει να υπάρχει εδώ και έναν χρόνο περίπου και αυτό από μόνο του δεν είναι ιδιαίτερα περίεργο. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι η Mercedes-Benz δεν ανέφερε τίποτα πριν ή κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2023, οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού SUV και φυσικά, το γεγονός ότι κανείς δεν το πήρε χαμπάρι! Η αλήθεια είναι ότι η EQC ποτέ δεν τοποθετήθηκε σε κάποια λίστα με best-sellers και τα σχεδόν 51.000 αυτοκίνητα που πούλησε από το 2019 μέχρι και το 2022 σίγουρα δεν θα διεκδικήσουν δάφνες αλλά θα περίμενε κανείς ότι η εταιρία που το πρόσφερε θα έκανε τον κόπο να ανακοινώσει το πρόωρο τέλος της. Στο κάτω-κάτω, η “μάνα” αγαπάει όλα τα παιδιά της, ακόμα και κάποιο από αυτά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η EQC βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με την θερμική GLC και εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 400+ ίππων οι οποίοι τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 80 kWh. Το ηλεκτρικό SUV λανσαρίστηκε στην αγορά της Ευρώπης, όπου αναφέραμε τις πωλήσεις του και στην Κίνα που τα πήγε ακόμα χειρότερα με μόλις 14.000 αυτοκίνητα από το 2019 έως το ’22 αλλά ποτέ δεν διέσχισε τον Ατλαντικό. Η Mercedes-Benz ήθελε, τουλάχιστον αρχικά, αλλά η επίσημη αυτονομία στον κύκλο της EPA ήταν μόλις 353 χιλιόμετρα την στιγμή που στον κύκλο WLTP ήταν 416, σε πρώτη φάση η εταιρία καθυστέρησε το λανσάρισμα της EQC στις Η.Π.Α. και έπειτα από μία “εις βάθος ανάλυση των εξελίξεων στην αγορά”, αποφάσισε ότι να μην προχωρήσει με την συγκεκριμένη υπόθεση.

Αυτομάτως, γεννάται το ερώτημα: και τώρα τι; Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες (προς το παρόν) φήμες, η Mercedes θα κάνει χρήση της προηγμένης αρχιτεκτονικής MMA για ένα μοντέλο το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα διατηρήσει το ίδιο όνομα, EQC, αλλά θα διαφέρει δραστικά από τον προκάτοχο του καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πάρει τη μορφή ενός μεσαίου, αμιγώς ηλεκτρικού φυσικά, sedan. Αυτό θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του κάποια στιγμή εντός του 2025 και θα είναι το πρώτο από 4 συνολικά, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στην ολοκαίνουρια MMA πλατφόρμα, με τα άλλα να είναι δύο crossovers και ένα station wagon που θα αντικαταστήσουν τις GLA, GLB και CLA Shooting Brake. Φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε πριν θεωρήσουμε οτιδήποτε ως δεδομένο, ιδίως από τη στιγμή που η γερμανική μάρκα προσαρμόζει τα πλάνα που αφορούν στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αντιδρώντας στις διακυμάνσεις που παρουσιάζει η αγορά.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό