28.2 C
Athens
Δευτέρα, 1 Ιουλίου, 2024

Η Mercedes-Benz δεν αφήνει τους συμβατικούς κινητήρες

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mercedes-Benz επενδύει και πάλι εντατικά στην τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης λόγω των υπερβολικά φιλόδοξων στόχων ηλεκτροκίνησης που δεν επιτυγχάνονται.

Ο διευθύνων σύμβουλος Ola Källenius αποκάλυψε ότι η εταιρεία διαθέτει φέτος 14 δισεκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης, την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση.

Η σημαντική επένδυση αποσκοπεί στη διασφάλιση της συμμόρφωσης των συμβατικών κινητήρων με τους αυστηρούς επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, όπως το Euro 7 και το China 7.

Αυτό περιλαμβάνει μια αξιοσημείωτη αναβάθμιση στα μέσα του κύκλου για την S-Class το 2026, ξεπερνώντας τις τυπικές αλλαγές ενός facelift.

Αρχικά, η Mercedes είχε ως στόχο τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν το 50% των πωλήσεων μέχρι το 2025 και να γίνουν πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το 2030 σε επιλεγμένες αγορές.

Ωστόσο, η πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στα EV οδήγησε τη Mercedes να προσαρμόσει τους στόχους της, στοχεύοντας πλέον οι μισές παραδόσεις της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας, διατηρώντας παράλληλα την ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2040.

Σε αντίθεση με τις φήμες, ο Källenius επιβεβαίωσε τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας EQS και τα σχέδια για οκτώ μεγάλα εργοστάσια μπαταριών, αν και με μικρές καθυστερήσεις.

Η συνεργασία της Mercedes με την Geely για τους υβριδικούς κινητήρες συνεχίζεται, αντανακλώντας μια ισορροπημένη προσέγγιση για την ενσωμάτωση προηγμένων υβριδικών τεχνολογιών.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό