19.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Η Mercedes-AMG One έσπασε το ρεκόρ στο ‘Ring

Ειδήσεις Ελλάδα

Ένα αυτοκίνητο που καυχιέται για το γεγονός ότι είναι μία “Formula 1 για τον δρόμο” οφείλει στον εαυτό του και στους πελάτες που πλήρωσαν περί τα 2.75 εκατομμύρια ευρώ για το προνόμιο της ιδιοκτησίας του, να προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην διαβόητη πίστα του Nurburgring. Αυτό ακριβώς έκανε η Mercedes-AMG με την One, αλλά δεν έμεινε στην προσπάθεια. Με χρόνο 6 λεπτών και 35.183 δευτερολέπτων, το γερμανικό hypercar των 1.063 ίππων έγινε στα χέρια του Maro Engel το ταχύτερο αυτοκίνητο με πινακίδες στη Nurburgring Nordschleife.

Για την ιστορία, η Mercedes-AMG One κατέρριψε το ρεκόρ της Porsche 911 GT2 RS Manthey Racing αλλά όχι το ρεκόρ ταχύτερου γύρου που ανήκει είτε στο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID R με χρόνο 6 λεπτών και 5.336 δευτερολέπτων, είτε στην απολύτως εξωφρενική Porsche 919 Hybrid Evo που σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 5 λεπτά και 19.54 δευτερόλεπτα – όπως το δει κανείς. Το πρόβλημα με τα δύο αυτά οχήματα είναι πως δεν μπορεί να τα αγοράσει κανείς. Από την άλλη, η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε πως η One που χρησιμοποιήθηκε για την κατάρριψη του ρεκόρ είναι ακριβώς ίδια με το αυτοκίνητο που θα παραλάβουν οι 275 τυχεροί ιδιοκτήτες. Ο χρόνος ενδεχομένως να ήταν ακόμα καλύτερος δε, αν οι συνθήκες ευνοούσαν την προσπάθεια αλλά αυτή είναι η άγρια φύση του Nurburgring.

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-AMG One εξοπλίζεται με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από τον αγωνιστικό V6 των 1.6 λίτρων που προέρχεται από το μονοθέσιο F1 της γερμανικής εταιρίας και 4 ηλεκτροκινητήρες – έναν στον στροφαλοφόρο άξονα, έναν στο turbo και δύο στον εμπρός άξονα. Το αποτέλεσμα είναι 1.063 άλογα που αρκούν για να εκτοξεύσουν την One στα 100 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h σε 7.0 δευτερόλεπτα και στα 300 km/h σε 15.6 δευτερόλεπτα! Το κινητήριο σύνολο όμως είναι μονάχα το κερασάκι στην τούρτα αφού η One χρησιμοποιεί ένα ανθρακονημάτινο, monocoque πλαίσιο, διαθέτει ενεργή ανάρτηση τύπου pushrod, carbon-ceramic σύστημα πέδησης και φυσικά, ένα προηγμένο σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που φροντίζει ώστε το αμάξωμα να είναι “βιδωμένο” στην άσφαλτο. Για να δούμε, θα υπάρξει απάντηση σε αυτόν τον απίστευτο χρόνο;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό