28.2 C
Athens
Σάββατο, 5 Οκτωβρίου, 2024

Η Mercedes-AMG One έσπασε το δικό της ρεκόρ στο ‘Ring!

Ειδήσεις Ελλάδα

Πολλοί κατασκευαστές βλέπουν το ρεκόρ γύρου σε μία από τις πιο φημισμένες πίστες στον κόσμο ως τον ιδανικό τρόπο απόδειξης και επίδειξης των δυνατοτήτων της τελευταίας τους δημιουργίας. Μάλιστα, δεν μιλάμε μόνο για εξωτικούς κατασκευαστές καθώς ακόμα και mainstream κατασκευαστές όπως η Honda, η Renault, η Nissan, η Audi κ.ά. χρησιμοποιούν την περιβόητη πίστα γι’ αυτόν τον λόγο. Έτσι, όταν η Mercedes-AMG ολοκλήρωσε έπειτα από αρκετά χρόνια (περισσότερα απ’ όσα υπολόγιζε) την εξέλιξη της απίστευτης One, δεν είχε επιλογή – έπρεπε να δοκιμάσει την τύχη της στο Nurburgring. Το έκανε και το αποτέλεσμα ήταν ένας χρόνος της τάξης των 6 λεπτών και 35.183 δευτερολέπτων. Ένας χρόνος που θα έφερνε σε δύσκολη θέση την συντριπτική πλειοψηφία των αγωνιστικών όμως δεν ήταν αρκετός για την γερμανική εταιρία και τον οδηγό της One, Maro Engel, που γνωρίζανε ότι το supercar μπορεί καλύτερα.

Στις 23 Σεπτεμβρίου λοιπόν, υπό ιδανικές συνθήκες με την πίστα εντελώς στεγνή, θερμοκρασία αέρα 15ο C και θερμοκρασία οδοστρώματος 20ο C, η Mercedes-AMG One έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που σπάει το “φράγμα” των 6 λεπτών και 30 δευτερολέπτων σταματώντας τα χρονόμετρα στο 6.29.090! Δεν ξέρω αν μπορείς να διανοηθείς την ταχύτητα που απαιτείται για την επίτευξη αυτού του χρόνου. Αρκεί να αναφέρουμε ότι supercars όπως η Porsche 911 GT3 RS με τις περιποιήσεις της Manthey Racing και η Ferrari 296 GTB είναι 24 και σχεδόν 30 δευτερόλεπτα αργότερα. Το Rimac Nevera των σχεδόν 2.000 ίππων, παρότι δεν νιώθει πολύ άνετα στην πίστα, είναι επίσης 30 δευτερόλεπτα πιο αργό. Με  το 6:29.090 η Mercedes-AMG One συγκρίνεται μονάχα με αγωνιστικά και ειδικότερα, αγωνιστικά τα οποία δεν συμμορφώνονται με κανένα σετ κανονισμών γιατί θα ήταν υπερβολικά γρήγορα. Αγωνιστικά όπως το Volkswagen ID.R που κατέχει το ρεκόρ για αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με χρόνο 6 λεπτών και 5.34 δευτερολέπτων ή η εξωφρενική Porsche 919 Evo που κατέχει το γενικό ρεκόρ στο Nurburgring με χρόνο 5 λεπτών και 19.55 δευτερολέπτων!

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, ο χρόνος έγινε με την One να έχει ρυθμιστεί στο “Race Plus” mode οδήγησης που χαμηλώνει τον εμπρός άξονα κατά 37 χιλιοστά και τον πίσω κατά 30 χιλιοστά και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τόσο το προηγμένο σύστημα ενεργής αεροδυναμικής, όσο και το σχεδόν αγωνιστικό, υβριδικό κινητήριο σύνολο των 1.063 ίππων που αποτελείται από 4 ηλεκτροκινητήρες και έναν 1600άρη, υπερτροφοδοτούμενο V6 που προέρχεται από το μονοθέσιο Formula 1 της Mercedes-AMG. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου ρυθμίστηκε με την μέγιστη γωνία camber που επιτρέπει το εργοστάσιο, τα ελαστικά ήταν τα εργοστασιακά Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO και ο οδηγός χρησιμοποίησε με τον βέλτιστο τρόπο τόσο το σύστημα DRS όσο και την μπαταρία του υβριδικού συστήματος – εκτενείς προσομοιώσεις φρόντισαν γι’ αυτό. Η μπάλα είναι πλέον στην πλευρά του ανταγωνισμού καθώς δεν γνωρίζουμε ακόμα για τι είναι ικανή η Aston Martin Valkyrie ενώ και η McLaren θα παρουσιάσει σε λίγες ημέρες τον διάδοχο των F1 και P1, αν και δεν ξέρουμε αν θα πραγματοποιηθούν προσπάθειες…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό