27.5 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Mercedes παρατείνει τον κύκλο των PHEV της

Ειδήσεις Ελλάδα

Ένας-ένας οι κατασκευαστές αντιδρούν στην πτώση του ρυθμού με τον οποίο αυξάνονται οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο και στην παρούσα φάση, έχοντας επιλέξει εδώ και καιρό τον δρόμο που θα ακολουθήσουν για την επίτευξη του στόχου της μείωσης των εκπομπών ρύπων του στόλου τους, στρέφονται στη μοναδική εναλλακτική που τους απομένει: στα plug-in υβριδικά. Σύμφωνα με πληροφορίες έγκυρου μέσου, το ίδιο κάνει και η Mercedes-Benz που αποφάσισε να επεκτείνει τον κύκλο ζωής των plug-in υβριδικών εκδόσεων των A-Class, B-Class και CLA έπειτα από μία έκτακτη αλλαγή στον προγραμματισμό που προκάλεσαν οι τελευταίες εξελίξεις σε μία ούτως ή άλλως εξαιρετικά ευμετάβλητη αγορά.
Η απόφαση αυτή αναπαριστά ένα μικρό πισωγύρισμα για την γερμανική εταιρία αλλά δεν είναι το πρώτο καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Mercedes-Benz αναπροσάρμοσε το πλάνο και τους στόχους της όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας της τον περασμένο Φεβρουάριο ενώ δύο μήνες αργότερα και ενώ όλα έδειχναν ότι θέλει να καταργήσει τα entry-level μοντέλα της, άφησε να εννοηθεί ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί καθώς αυτή την περίοδο διανύουμε μία “κοιλιά”. Προφανώς ίδιο είναι το σκεπτικό και πίσω από την απόφαση της Mercedes να στηρίξει, πιθανώς αναβαθμίζοντας το κιόλας, το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο των entry-level μοντέλων της.

“Οι χαμηλότερες του αναμενόμενου πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έφερε μία αλλαγή στον προγραμματισμό της γκάμας των compact μοντέλων. Τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες που βασίζονται στην MFA αρχιτεκτονική θα έχουν μεγαλύτερο κύκλο ζωής απ’ ότι είχαμε οραματιστεί αρχικά.“
Δήλωσε ανώνυμη πηγή. Επίσημη πληροφόρηση, επιβεβαίωση ή διάψευση δεν υπάρχει προς το παρόν αλλά το αγγλικό μέσο κατάφερε να μάθει ότι όλες οι compact, plug-in υβριδικές Mercedes θα εξοπλιστούν με μία ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία η οποία δεν θα προκαλέσει επιπλέον τροποποιήσεις καθώς χωράει στην ήδη υπάρχουσα “θήκη” αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία κατά περίπου 10 χιλιόμετρα σε κάθε μοντέλο. Στην περίπτωση της A250e για παράδειγμα, η εμβέλεια μηδενικών εκπομπών ρύπων θα ξεπεράσει τα 100 χιλιόμετρα ενώ ανάλογη θα είναι η αύξηση και στις B250e, CLA 250e και A250e sedan. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η αλλαγή αυτή λειτουργεί και ως απάντηση σε έναν νέο που αφορά στο leasing στη Γερμανία και απαιτεί ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 80 χιλιομέτρων και εκπομπές ρύπων κάτω από τα 50 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις για ευνοϊκότερη φορολόγηση.
Παράλληλα, η Mercedes σκοπεύει να αυξήσει την χωρητικότητα της μπαταρίας των αμιγώς ηλεκτρικών EQA 350 4Matic και EQB 350 4Matic από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με ότι αυτό συνεπάγεται για την αυτονομία των δύο μοντέλων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό