15.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Η Lexus θα συνεχίσει να βασίζεται στα υβριδικά

Ειδήσεις Ελλάδα

Όσο ο κόσμος πλησιάζει προς τα μέσα και από εκεί, προς το τέλος της δεκαετίας και την διαφαινόμενη περιθωριοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης τόσο η συζήτηση αναφορικά με την χρησιμότητα των διάφορων εξηλεκτρισμένων συνόλων φουντώνει. Υπάρχουν εκείνοι που τους θεωρούν περιττά ημίμετρα, ιδίως για τις αναπτυγμένες αγορές και υπάρχουν άλλοι που πιστεύουν ότι είναι απαραίτητα για την μείωση των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων. Η Toyota για παράδειγμα είναι φανατική υπέρμαχος των πολλαπλών επιλογών που καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές βάσει των χαρακτηριστικών τόσο της περιοχής όσο και του αγοραστικού κοινού.

Δεν είναι περίεργο λοιπόν που την ίδια περίπου φιλοσοφία ασπάζεται και η Lexus. Στο περιθώριο της παρουσίασης του ολοκαίνουριου (και αποκλειστικά υβριδικού να προσθέσω) LBX, ο επικεφαλής της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη, Δημήτρης Τριποσπίτης, τόνισε ότι δεν ανησυχεί για έναν πιθανώς μικρό κύκλο ζωής για το νέο, μικρό crossover.

“Μπορείτε να φανταστείτε ότι έχουμε διεξάγει πολλές κλινικές όπως κάνουν όλοι. Αυτό που έγινε εμφανές είναι ότι για τα επόμενα χρόνια η πλειοψηφία της ευρωπαϊκής αγοράς δεν θα κινηθεί προς την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει πως αν δείτε την ήπειρο, τα υβριδικά παραμένουν μία σχετική τεχνολογία.“

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του νέου Lexus LBX, για το οποίο η ιαπωνική μάρκα προβλέπει πως το 50% μίας μετακίνησης θα γίνεται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια αποδεικνύοντας την χρησιμότητα του αυτό-φορτιζόμενου υβριδικού. Ένα ακόμα παράδειγμα αφορά την αγορά της Νορβηγίας – μία πολύ “δυνατή” αγορά για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Εκεί, ενώ η αγορά είναι κατά 85% ηλεκτρική, τα μη-ηλεκτρικά μεταχειρισμένα κρατάνε πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία με ότι συνεπάγεται αυτό! Με λίγα λόγια, υπάρχουν αρκετές διαφορετικές αναγνώσεις τόσο όσον αφορά στις αγορές όσο και στα οφέλη που προσφέρουν τα διάφορα κινητήρια σύνολα. Δεν θα πρέπει να απορρίπτουμε τίποτα και δεν θα πρέπει να προβαίνουμε σε βιαστικά, επιφανειακά συμπεράσματα γιατί σύμφωνα με την Lexus, τα εξηλεκτρισμένα αλλά όχι αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό