24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Lexus θέλει κοινή… γεύση για όλα τα μοντέλα της!

Ειδήσεις Ελλάδα

Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο νέο φετίχ, ούτε για κάποια μελέτη που αναφέρει ότι εκτός από την οσμή τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν συγκεκριμένο γευστικό προφίλ για να είναι ελκυστικά και προφανώς οι μηχανικοί της Lexus δεν τρελάθηκαν οπότε περί τίνος πρόκειται; Η Lexus είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση καθώς για πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο, αναπαριστά την ιδανική μίξη αξιοπιστίας, πολυτέλειας, μακροζωίας και άνεσης. Πάνω σε αυτές τις αρχές έχτισε το όνομα της και αυτές τις αρχές συνεχίζει να πρεσβεύει άσχετα με το γεγονός ότι υπάρχουν πολύ λίγα μοντέλα τα οποία αποκλίνουν από αυτούς τους τέσσερις πυλώνες εστιάζοντας περισσότερο στα σπορ χαρακτηριστικά. Η Lexus όμως πάντοτε αναζητά τρόπους για να βελτιώσει τα προϊόντα της και γι’ αυτό από το 2018 αναλύει διεξοδικά τον ανταγωνισμό και ειδικότερα αυτόν που προέρχεται από την Γερμανία. Οι αναλύσεις αυτές έδειξαν ότι τα μοντέλα της Lexus δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα γερμανικά στον τομέα της ακαμψίας…

Γι’ αυτό ξεχωριστές ομάδες εξέλιξης σε ολόκληρο τον κόσμο δοκιμάζουν διάφορες ενισχύσεις στο πλαίσιο όλων των μοντέλων της Lexus – συγκεκριμένα, στο εμπρός, το πίσω και τα δύο μεσαία τμήματα του πλαισίου με στόχο να βελτιώσουν την απόδοση και τις επιδόσεις αλλά και να δημιουργήσουν μία απολύτως χαρακτηριστική, μοναδική θα έλεγε κανείς οδηγική “ταυτότητα”. Μία αίσθηση που θα μοιράζονται όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας και θα τα κάνει να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

“Στοχεύουμε σε μία κοινή οδηγική γεύση, ασχέτως του μοντέλου της Lexus που οδηγεί κανείς.”
Δήλωσε ο Toshiniro Ito, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας με αρμοδιότητες στην έρευνα και την εξέλιξη. Οπότε το ζήτημα της… γεύσης έχει λυθεί, όπως φαίνεται πως έχει λυθεί και το ζήτημα της ακαμψίας που είχαν εντοπίσει από την αρχή οι μηχανικοί της Lexus και τώρα είναι σε θέση να κατανοήσουν πολύ πιο σφαιρικά και ολοκληρωμένα. Βλέπεις, μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, η Lexus εστίαζε στην αύξηση της ακαμψίας του πίσω μέρους των μοντέλων της όμως από τότε που άρχισε να αναλύει τον ανταγωνισμό, συνειδητοποίησε το πόσο διαφορετικά προσεγγίζει το ίδιο θέμα. Έτσι, ξεκίνησε να εφαρμόζει κάποιες σημαντικές αλλαγές στον τρόπο παραγωγής των μοντέλων της. Το αμιγώς ηλεκτρικό RZ για παράδειγμα, απέκτησε ενισχύσεις στο εμπρός μέρος όταν ξεκίνησε η παραγωγή του το 2022 ενώ το πλαίσιο του NX ενισχύθηκε στο εμπρός μέρος το 2023 και στο πίσω το επόμενο έτος. Η Lexus αναφέρει ότι αυτού του είδους οι ενισχύσεις έχουν δοκιμαστεί σε κάθε μοντέλο της γκάμας της και τα αποτελέσματα είναι παρόμοια και κυριότερα, πολύ θετικά.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό