23.2 C
Athens
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, 2024

Η Lexus εξηλεκτρίζει επιτέλους το LX

Ειδήσεις Ελλάδα

Για μία μάρκα που πόνταρε νωρίς και πολλά στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού θα περίμενε κανείς ότι η Lexus θα είχε προχωρήσει εδώ και καιρό στον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της αλλά το LX, ως ένα άλλο γαλατικό χωριό που αντιστέκεται στην ρωμαϊκή αυτοκρατορία, παρέμενε αμιγώς θερμικό. Όλα τα κάστρα πέφτουν κάποια στιγμή όμως και το 2024 θα περάσει στην ιστορία ως το έτος που ο Γολιάθ της ιαπωνικής εταιρίας ασπάζεται επιτέλους την τεχνολογία με την Lexus να παρουσιάζει το ολοκαίνουριο LX 700h. Αυτό που κάνει το νέο μοντέλο ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι η Lexus επέλεξε να μην συνδυάσει τον εξηλεκτρισμό του LX με κάποια μορφή downsizing, οπότε κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ο twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων.

Τώρα όμως, συνδυάζεται με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια που “φωλιάζει” ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα και το 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και μία μπαταρία αγνώστων χαρακτηριστικών που φιλοξενείται σε μία νέα, αδιάβροχη δομή στο πίσω μέρος του πατώματος. Το σύστημα διαφέρει δραστικά από τα προηγούμενα παράλληλα υβριδικά συστήματα της Lexus αφενός επειδή διαθέτει τόσο εναλλάκτη όσο και μίζα και αφετέρου επειδή η συγκεκριμένη διαμόρφωση επιτρέπει την διατήρηση στοιχείων όπως το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και την transfer case με τις κοντές σχέσεις. Με λίγα λόγια η Lexus κατάφερε να εξηλεκτρίσει το SUV των 5.1 μέτρων χωρίς να θυσιάσει ούτε την αξιοπιστία του, ούτε την ανθεκτικότητα του, ούτε τις εκτός δρόμου δυνατότητες του και αυτό είναι κάτι που αξίζει επαίνους. Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα το υβριδικό LX 700h προσφέρει πλέον κάτι περισσότερο από 460 ίππους και 790 Nm ροπής τα οποία έχουν να κινήσουν τα 2.780 κιλά του αμαξώματος και παρότι η Lexus δεν μοιράζεται μαζί μας τα επίσημα νούμερα, είμαστε σίγουροι ότι θα είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή δεδομένου του χαρακτήρα και του προσανατολισμού του μοντέλου.

Κατά τα άλλα, οι μηχανικοί της εταιρία προχώρησαν σε ένα ευρύτερο… ραφινάρισμα της GA-F αρχιτεκτονικής με νέες βάσεις που μειώνουν τους κραδασμούς και τις δονήσεις, μερικά επιπλέον “δεσίματα” σε ευαίσθητα σημεία και τροποποιήσεις ώστε το LX να διαχειρίζεται με τον βέλτιστο τρόπο το αυξημένο βάρος. Νέα για το 2025 είναι και η Overtrail Edition που εστιάζει λίγο περισσότερο στα off-road χαρακτηριστικά του μοντέλου και έρχεται με νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών που ντύνονται με all-terrain ελαστικά, το αποκλειστικό για την συγκεκριμένη έκδοση “Moon Desert” χρώμα και μαύρα διακοσμητικά που κάνουν το LX λίγο πιο σκληροτράχηλο. Πιο σημαντική από τις όποιες επεμβάσεις στην εμφάνιση όμως είναι η προσθήκη μπλοκέ διαφορικών τόσο στον εμπρός άξονα όσο και στον πίσω που αυξάνει δραστικά την δυνατότητα του Lexus LX να περιπλανηθεί εκεί που δεν υπάρχουν ασφάλτινοι δρόμοι.
Κλείνοντας να αναφέρουμε απλά ότι το λανσάρισμα του Lexus LX 700h θα γίνει σε φάσεις, χωρίς να διευκρινίζεται ποια σειρά έχει η κάθε περιοχή αλλά με την αρχή να γίνεται στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό