23.9 C
Athens
Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Kia δεν ξεχνάει το Tasman…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η δημιουργία ενός pickup θα μπορούσε να είναι μία πολύ εύκολη υπόθεση για την Kia. Θα… δανειζόταν ένα Santa Cruz από την αδερφή Hyundai, θα άλλαζε λίγο το design για να μην είναι πασιφανές το δάνειο, θα στόλιζε και τα σήματα της στα επίμαχα σημεία και θα το λάνσαρε στην αγορά. Ούτε δοκιμές, ούτε έξοδα, ούτε τίποτα. Η κορεατική εταιρία επέλεξε έναν διαφορετικό, αρκετά πιο δύσκολο δρόμο εξελίσσοντας από το μηδέν (σχεδόν) το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει σύντομα ως το πρώτο pickup της. Δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς. Γι’ αυτό χρησιμοποίησε ένα πλαίσιο τύπου σκάλας και όχι ένα τυπικό unibody. Γι’ αυτό λιώνει, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στους αμμόλοφους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Το Kia Tasman υπόσχεται, στην θεωρία τουλάχιστον, μία λιγότερο “lifestyle” και περισσότερο ουσιαστική εμπειρία χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι πρόκειται για ένα pickup παλαιάς κοπής – άγαρμπο, άκομψο και δύσχρηστο στην καθημερινότητα του ιδιοκτήτη του.

Σε αυτό το σημείο το Kia Tasman φοράει ακόμα το πολύχρωμο καμουφλάζ του αλλά ακόμα και έτσι κάποια από τα πιο έντονα χαρακτηριστικά του γίνονται εμφανή. Πέραν αυτού όμως, περισσότερη σημασία έχει ο επίπονος κύκλος δοκιμών που διανύει ακόμα το επερχόμενο μοντέλο για να διασφαλιστεί ότι θα παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους ιδιοκτήτες του. Σύμφωνα με την Kia, το Tasman έχει περάσει περισσότερους από 18.000 γύρους δοκιμών και σε καμία περίπτωση λιγότερους από 1.777 τύπους δοκιμών με το τελευταίο στάδιο να φιλοξενείται στο αφιλόξενο περιβάλλον των ερήμων της Μ. Ανατολής, απ’ όπου προέρχονται και τα πλάνα.

Όπως είπαμε, το Kia Tasman θα χρησιμοποιεί ένα… παλιομοδίτικο αλλά άκρως αποτελεσματικό πλαίσιο τύπου σκάλας και κατά πάσα πιθανότητα θα εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο turbodiesel κινητήρα χωρητικότητας 2.2 λίτρων και απόδοσης 200 ίππων και 440 Nm ροπής. Κάποια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται η γκάμα να εμπλουτιστεί και με έναν 3-λιτρο turbodiesel V6 ο οποίος θα προσφέρει αισθητά καλύτερες επιδόσεις ενώ δεν αποκλείεται να διαφοροποιείται από την στάνταρ, βασική έκδοση και στον τομέα της αισθητικής, αν και δεν περιμένουμε κάτι τόσο ακραίο όσο το Ford Ranger Raptor για παράδειγμα – ούτε σε δυνατότητες, ούτε σε design. Αυτό που περιμένουμε με ανυπομονησία να μάθουμε είναι σε ποιες αγορές θα λανσαριστεί το Tasman. Η Αυστραλία, η Μ. Ανατολή και ένα μεγάλο μέρος της Ασίας σίγουρα θα περιλαμβάνονται στις βασικές αγορές του αλλά μήπως θα μπορούσε να ανήκει σε αυτές και η Ευρώπη;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό