14.3 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Η Hyundai καταργεί το Ioniq

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε μια αναμενόμενη κίνηση η Hyundai ανακοίνωσε πως καταργεί το Ioniq, το σεντάν μοντέλο που ήταν διαθέσιμο τόσο ως υβριδικό, όσο ως plug-in υβριδικό, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Με την κορεατική εταιρία να έχει λανσάρει ήδη το Ioniq 5 και να ετοιμάζει τα Ioniq 6 και Ioniq 7, το τελευταίο Ioniq θα βγει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Ulsan στη Νότια Κορέα τον επόμενο μήνα. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε το 2016 και από τα τέλη του 2016 έως και τον Δεκέμβριο του 2021 σημείωσε 135.692 πωλήσεις την Ευρώπη.
Η υβριδική έκδοση παίρνει κίνηση από έναν 1.600αρη GDI κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 147 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων με 170 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8,9 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του φτάνει τα 141 άλογα και 265 Nm ροπή, που χαρίζουν τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα και εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ.

Η plug-in υβριδική έκδοση κινείται από τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα 60,5 ίππων, με τη μπαταρία ιόντων λιθίου να έχει χωρητικότητα 15,6 kWh, κάτι που χαρίζει στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 32 γρ/χλμ.
Η ηλεκτρική έκδοση φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 295 Nm ροπής και μια μπαταρία 38,3 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, που δίνει στο αυτοκίνητο αυτονομία 294 χλμ, σε κύκλο WLTP.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό