26.9 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Η Hyundai θα μειώσει κατά 50% την γκάμα των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Ειδήσεις Ελλάδα

Όσο μεγάλη και αν είναι μία εταιρία, δεν μπορεί να συντηρήσει ένα μοντέλο όπου δύο μεγάλες τεχνολογίες εξελίσσονται παράλληλα, με τον ίδιο ρυθμό. Πρέπει να αποφασίσει ποιον δρόμο θέλει να ακολουθήσει και σε αυτό το σημείο βρίσκεται η Hyundai. Για την ακρίβεια, σε αυτό το σημείο βρισκόταν, αφού αν αληθεύουν τα πρόσφατα δημοσιεύματα, ο κύβος ερρίφθη: η Hyundai έκρινε ότι για να αφοσιωθεί στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, πρέπει να απελευθερώσει πόρους που μέχρι τώρα ήταν δεσμευμένοι στην εξέλιξη των Μ.Ε.Κ. της. Με πιο απλά λόγια, η κορεατική εταιρία γυρνά την πλάτη στα ορυκτά καύσιμα και επιταχύνει το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της.“Είναι μία σημαντική επιχειρηματική κίνηση που πρωτίστως, επιτρέπει την απελευθέρωση R&D πόρων για να εστιάσει στα υπόλοιπα: ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες, κυψέλες υδρογόνου.“Φέρεται να δήλωσε άνθρωπος με γνώση επί του θέματος. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως θα μειώσει δραστικά (ακούγεται ένα ποσοστό της τάξης του 50%) την γκάμα των μοντέλων που χρησιμοποιούν Μ.Ε.Κ. και θα συνεχίσει να επεκτείνει τις αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις της σε βασικές αγορές όπως οι Η.Π.Α., η Ευρώπη και η Κίνα με στόχο να είναι μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2040. Μ.Ε.Κ. θα χρησιμοποιούνται σε αναπτυσσόμενες αγορές αλλά και εκεί θα γίνουν προσπάθειες να βελτιωθεί η αποδοτικότητα τους. Προς το παρόν δεν έχουμε κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της Hyundai αλλά και της Kia και της Genesis που περιλαμβάνονται στο ίδιο πρόγραμμα. Το μόνο που έχουμε είναι δύο χρονιές: το 2025, οπότε και η κορεατική φίρμα στοχεύει να έχει πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα και το 2040, οπότε και θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα.
Volvo. Κλιματικά ουδέτερο το εργοστάσιο της στην ΤορσλάνταΗ SSC ανεβάζει τον πήχη με τα Striker και Aggressor.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό