18.6 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Η Hyundai δηλώνει πίστη στα φυσικά χειριστήρια!

Ειδήσεις Ελλάδα

Είναι καλό για εμάς τους καταναλωτές να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν όντως κάποια όρια, κάποιες από τις λεγόμενες “κόκκινες γραμμές”. Για την Hyundai για παράδειγμα, που έχει σημειώσει αλματώδεις προόδους τα τελευταία χρόνια και έχει υιοθετήσει στις καμπίνες των αυτοκινήτων της την διάταξη με την διπλή οθόνη (ψηφιακός πίνακας οργάνων και σύστημα infotainment), το όριο έχει άμεση σχέση με την ασφάλεια. Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής σχεδιασμού της κορεατικής μάρκας, Sang Yup Lee, η απόφαση για την χρήση φυσικών χειριστηρίων τουλάχιστον όσον αφορά στην λειτουργία του συστήματος κλιματισμού και του ηχοσυστήματος, είναι απόλυτα συνειδητή και δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Για την ακρίβεια, δεν πρόκειται να αλλάξει για όσο το αυτοκίνητο οδηγείται από άνθρωπο.

“Έχουμε χρησιμοποιήσει τα φυσικά χειριστήρια εκτενώς τα τελευταία χρόνια. Για εμένα, τα κουμπιά που σχετίζονται με την ασφάλεια, πρέπει να είναι “σκληρά”.

Όταν οδηγείς είναι δύσκολο να το ελέγξεις και γι’ αυτό όταν είναι σκληρό χειριστήριο είναι εύκολο να το νιώσεις και να το αισθανθείς.“

Όταν το υψηλόβαθμο στέλεχος της Hyundai ρωτήθηκε αν η εταιρία δεσμεύεται για την διατήρηση των φυσικών χειριστηρίων σε μελλοντικά μοντέλα της, ο Lee συμπλήρωσε ότι αυτή είναι η δική του προτίμηση αν και πιθανώς η πρόοδος της τεχνολογίας ημι-αυτόνομης οδήγησης θα… επιβάλλει κάποιες αλλαγές. Μέχρι τότε, ο Sang Yup Lee είναι πεπεισμένος ότι ο ασφαλέστερος τρόπος να οδηγεί κάποιος είναι με τα μάτια στον δρόμο και τα χέρια στο τιμόνι οπότε η… ψηλάφηση μίας ψυχρής οθόνης για την περιήγηση σε έναν κυκεώνα μενού και υπομενού ώστε να βρεις πώς αλλάζεις την θερμοκρασία στο σύστημα κλιματισμού, είναι μία μάλλον επικίνδυνη υπόθεση ενώ ταξιδεύεις με 30, 40, 80 ή 120 km/h! Με λίγα λόγια, καλό το design, η ψευδαίσθηση της τεχνολογίας και το κέρδος, αλλά η ασφάλεια του οδηγού, των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου είναι πολύ σημαντικότερη. Η παρουσία ορίων και κόκκινων γραμμών είναι λοιπόν επιβεβλημένη και αν αυτά τα όρια δεν μπαίνουν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, θα πρέπει να μπούνε από τους νομοθέτες. Αν και όταν φτάσουμε στο σημείο των αυτόνομων αυτοκινήτων, τότε βλέπουμε…

Σε σχετικά νέα, o επικεφαλής των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της Hyundai, Michael Cole, δήλωσε σε αγγλικό μέσο ότι μέχρι και αυτοί εξεπλάγησαν από την επιτυχία του Ioniq 5. Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για την κορεατική μάρκα καθώς εξαιτίας του αυξημένου κόστους ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου που επιχείρησε να λανσάρει η Hyundai, αναγκάστηκε να μπει σε μία κατηγορία τιμής όπου δεν είχε πρότερη εμπειρία. Η επιτυχία που σημείωσε με το Ioniq 5 της έδειξε ότι δεν υπάρχει κάποιο ανώτατο… όριο αναφορικά με το πόσο premium μπορεί να γίνει. Κάπως έτσι φτάσαμε στο Ioniq 6 αλλά και στο επερχόμενο μεγάλο SUV με όνομα Ioniq 7, για το οποίο η απόφαση να πάρει το πράσινο φως για την Ευρώπη έγινε σημαντικά ευκολότερη. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Hyundai θα ξεχάσει τις ρίζες της. “Θέλουμε να κρατήσουμε την βάση πελατών που έχουμε” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Cole.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό