33 C
Athens
Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2024

Η Honda διπλασιάζει την επένδυση της στην ηλεκτροκίνηση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Honda έχει πάρει λίγο… ανάποδα το θέμα της ηλεκτροκίνησης. Ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές περνούσαν μία φάση φρενίτιδας και ανακοίνωναν μεγαλεπήβολα προγράμματα δεκάδων εξηλεκτρισμένων μοντέλων, η ιαπωνική εταιρία ήταν συγκρατημένη και συντηρητική. Τώρα που κάποιοι κατασκευαστές πατάνε φρένο βλέποντας πως η ζήτηση που αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα παρουσιάζει μία κάμψη και εστιάζουν στα υβριδικά, η Honda ανακοίνωσε τον διπλασιασμό της επένδυσης της για την επέκταση της παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα 10 τρισεκατομμύρια yen ή αν προτιμάς, στα 59 δισεκατομμύρια ευρώ!
Παρότι η Honda αναγνωρίζει ότι η απήχηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά ενδεχομένως να μην εξελίσσεται ακριβώς σύμφωνα με τα αισιόδοξα πλάνα των κατασκευαστών, δεν αλλάζει την πεποίθηση της ότι τα ηλεκτρικά αποτελούν την βέλτιστη λύση για την επίτευξη του απώτερου στόχου της ουδετερότητας ως προς τις εκπομπές άνθρακα.

“Είμαστε σίγουροι ότι μακροπρόθεσμα θα προχωρήσει σίγουρα η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.”
Δήλωσε ο επικεφαλής της Honda, Toshihiro Mibe, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στην οποία η εταιρία ανακοίνωσε ότι διπλασιάζει την επένδυση της στον συγκεκριμένο τομέα. Ο λόγος για τον οποίο η Honda δεν… πανικοβάλλεται για την πτώση στον ρυθμό με τον οποίο αυξάνονται οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών είναι ότι είχε ήδη προβλέψει την διακύμανση στη ζήτηση τουλάχιστον κατά την πρώτη φάση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση και δεν πρόκειται να αλλάξει την στάση της απέναντι στην τεχνολογία και τον ρόλο που θεωρεί ότι θα διαδραματίσει στο μέλλον εξαιτίας αυτού.  Η απόφαση να αυξήσει δραματικά την επένδυση δικαιολογείται από την Honda επειδή στοχεύει στην ενίσχυση της παραγωγής συστημάτων ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών και ταυτόχρονα, της εξέλιξης λογισμικού όπως για παράδειγμα η τεχνητή νοημοσύνη. Αντίστοιχα κατανέμονται και τα κεφάλαια για κάθε τομέα, με την παραγωγή των ηλεκτρικών να λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος, περί τα €35.5 δις και τα υπόλοιπα να κατανέμονται εξ ίσου στις μπαταρίες και το λογισμικό.

“Πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη αποστολής μας σε αυτό το σημείο είναι να χτίσουμε μία ισχυρή ηλεκτρική μάρκα κάνοντας σοβαρή προετοιμασία για το μέσο έως απώτερο μέλλον, δεδομένου ότι ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών θα ξεκινήσει στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.”
Συμπλήρωσε ο ισχυρός άνδρας της Honda. Γι’ αυτό η ιαπωνική μάρκα έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να λανσάρει παγκοσμίως 7 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030 και άλλα 10 αποκλειστικά για την Κίνα μέχρι το 2027 που λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ως αγορά, έχει την δική της, ξεχωριστή στρατηγική. Παράλληλα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει νέα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών στο Οντάριο του Καναδά, μία επένδυση ύψους 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων Καναδά με τη λειτουργία τους να ξεκινά από το 2028. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου δε, η Honda δήλωσε ότι θα ξοδέψει κάτι περισσότερο από 7 δισεκατομμύρια ευρώ κατά τη διάρκεια του νέου οικονομικού έτους που ξεκίνησε τον Απρίλιο για έρευνα και εξέλιξη που θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της δημιουργίας της βασικής τεχνολογίας και των βασικών υποδομών που απαιτούνται για την μελλοντική παραγωγή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό