26 C
Athens
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Ford Mustang GTD είναι η ταχύτερη και ισχυρότερη Mustang στην ιστορία!

Ειδήσεις Ελλάδα

Για την Ford γενικότερα και την εμβληματική Mustang πιο ειδικά, η “GTD” που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στον κόσμο πριν από 13 μήνες επαναπροσδιορίζει τον όρο επιδόσεις. Πρόκειται για μία έκδοση που ελάχιστοι πίστευαν ότι είναι εφικτή και ακόμα λιγότεροι πίστευαν ότι μπορεί να περάσει στην παραγωγή αλλά η αμερικανική εταιρία τους διέψευσε όλους και ανακοίνωσε ότι το κτήνος των 800 ίππων όχι μόνο θα περάσει στην παραγωγή αλλά θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη αν και η αρχική τιμή που ξεπερνά τα 300.000 δολάρια στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, κάνει την Ford Mustang GTD ένα προνόμιο για ελάχιστους, πολύ πλούσιους ανθρώπους. Με τις δοκιμές και τις τελευταίες αξιολογήσεις να έχουν ολοκληρωθεί, έφτασε επιτέλους η ώρα να μάθουμε για τι είναι πραγματικά ικανή η εξωφρενική δημιουργία της Ford.

Καταρχάς, ο supercharged V8 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων που φωλιάζει κάτω από το καπό είναι ικανός για 826 ίππους και 900 Nm ροπής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του προγράμματος της Mustang  GTD, Greg Goodall, ο θηριώδης κινητήρας έχει υψηλότερη ειδική ισχύ (ίπποι ανά λίτρο) από την Porsche 911 GT3 RS και πίστεψε με, δεν είναι τυχαίο το μοντέλο που επέλεξε ως μέτρο σύγκρισης. Ο εν λόγω supercharged V8 των 5.2 λίτρων είναι ο πρώτος στην ιστορία της Mustang που εξοπλίζεται με σύστημα λίπανσης τύπου ξηρού κάρτερ που εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας λιπαίνεται σωστά ακόμα και σε παρατεταμένα, υψηλά νούμερα πλευρικής επιτάχυνσης ενώ χάρη και σε αυτό το σύστημα λίπανσης, ο κινητήρας είναι ικανός να στροφάρει μέχρι τις 7.650 σ.α.λ. χωρίς κανένα πρόβλημα. Σύμφωνα με την Ford, η τροποποιημένη εισαγωγή και εξαγωγή, η στάνταρ εξάτμιση τιτανίου και η μικρότερη τροχαλία του supercharger βοηθούν στην επίτευξη των εντυπωσιακών αριθμών οι οποίοι μεταφράζονται φυσικά σε εντυπωσιακές επιδόσεις καθώς η μέγιστη ταχύτητα της Mustang GTD αγγίζει τα 325 km/h. Εννοείται ότι το Drag Reduction System που επιτρέπει την αλλαγή στην γωνία της πίσω αεροτομής και την ενεργοποίηση πτερυγίων κάτω από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια για την υψηλότερη δυνατή τελική ταχύτητα που εν τέλει, έχει ως αποτέλεσμα το δεύτερο υψηλότερο νούμερο στην Ford πίσω μονάχα από το supercar GT της!
Από εδώ και πέρα, μία τελευταία προσπάθεια έχει μείνει για την Ford Mustang GTD. Ένα τελευταίο επίτευγμα. Το κερασάκι στην τούρτα. Η αμερικανική εταιρία έχει υποσχεθεί στους φίλους και τους πελάτες της ότι η ισχυρότερη και ταχύτερη Mustang στην ιστορία θα σπάσει το άτυπο φράγμα των 7 λεπτών για έναν γύρο στην διαβόητη πίστα του Nurburgring. Μία πολύ μεγάλη πρόκληση που θα είναι το επιστέγασμα και η απόδειξη των προσπαθειών όλων των μηχανικών που δούλεψαν πάνω στο συγκεκριμένο project. Ένα επίτευγμα που όταν γίνει πραγματικότητα, γιατί η ερώτηση δεν είναι “αν” αλλά “πότε”, θα τοποθετήσει την Ford Mustang GTD σε ένα πάρα πολύ μικρό group υπερ-αυτοκινήτων! Ανυπομονούμε!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό