22.4 C
Athens
Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου, 2024

Η Ferrari καταργεί το σύστημα πλοήγησης.

Ειδήσεις Ελλάδα

Μερικές φορές η ύπαρξη ενός λογισμικού σε ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός. Αν δεν προσφέρει κάτι περισσότερο ή αν δεν λειτουργεί καλύτερα από ένα υπάρχον που ο πελάτης έχει ήδη στο χέρι του και ενδεχομένως να χρησιμοποιεί τακτικά, τότε δεν έχει λόγο να ενσωματώνεται στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι ήδη αρκετά πολύπλοκο και η αφαίρεση ενός συστήματος που είναι ισάξιο στην καλύτερη των περιπτώσεων με ένα τόσο διαδεδομένο όσο οι χάρτες της Google ή της Apple, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι μία αυτονόητη κίνηση. Για τους δικούς τους λόγους όμως, οι κατασκευαστές δεν επιλέγουν αυτόν τον δρόμο. Για την ακρίβεια, η πλειοψηφία των κατασκευαστών καθώς η Ferrari ανακοίνωσε ότι στα μελλοντικά μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων των Purosangue και 12Cilindri, δεν θα ενσωματώνεται κάποιο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
Σύμφωνα με την ιταλική μάρκα η δορυφορική πλοήγηση δεν συγκαταλέγεται στον εξοπλισμό ασφαλείας, ούτε βελτιώνει με οποιονδήποτε τρόπο την απόδοση του οχήματος ενώ συστήματα όπως το Apple CarPlay και το Android Auto είναι πλέον πάρα πολύ εύκολα στην λειτουργία τους και οι εφαρμογές πλοήγησης που είναι διαθέσιμες για smartphones είναι επαρκέστατα ενημερωμένες και εύχρηστες. Για ποιον λόγο λοιπόν να ενσωματώνεται στις μελλοντικές Ferrari ένα σύστημα το οποίο ο οδηγός θα πρέπει να μάθει να χειρίζεται μόνο και μόνο για να του παρέχει μία υπηρεσία (με αμφίβολα αποτελέσματα) που ούτως ή άλλως έχει στο χέρι του ανά πάσα στιγμή; Η τεχνολογία smartphone mirroring με την οποία ο οδηγός ή ο συνοδηγός μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο ως προέκταση του τηλεφώνου τους είναι πλέον εξαιρετικά εύχρηστη και ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια. Να θυμίσουμε ότι η Ferrari FF ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που πρόσφερε το Apple CarPlay το 2014, αν και χρειάστηκαν άλλα 5 χρόνια για να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του το Android Auto σε κάποιο από τα μοντέλα της.

Δεν είναι θέμα κόστους καθώς δεν βρισκόμαστε στη δεκαετία του 2010, οπότε η δορυφορική πλοήγηση ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των νέων Ferrari αλλά ακόμα και να ήταν, ποιος πιστεύει ότι το πελατολόγιο της Ferrari θα είχε πρόβλημα να το επωμιστεί; Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι η Ferrari ανήκει προς το παρόν σε μία μειοψηφία κατασκευαστών καθώς άλλοι, όπως για παράδειγμα η General Motors που αποφάσισε να καταργήσει τα Apple CarPlay και Android Auto από τα τελευταία ηλεκτρικά μοντέλα της ισχυριζόμενη ότι το δικό της σύστημα είναι καλύτερο αλλά και οι Tesla και Rivian που δεν τα πρόσφεραν ποτέ στα δικά τους μοντέλα, ακολουθούν διαφορετικές πρακτικές. Στο άλλο άκρο, υπάρχουν ήδη και θα αυξηθεί ο αριθμός τους στο μέλλον, μοντέλα που για λόγους κόστους δεν προσφέρουν κανενός είδους σύστημα infotainment παρά μόνο ένα docking station. Είναι και αυτό μία άποψη και γιατί όχι άλλωστε;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό