33.4 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Η Bugatti αλλάζει εποχή… –

Ειδήσεις Ελλάδα

Το 2024 θα είναι μία πάρα πολύ σημαντική χρονιά για την Bugatti. Ένα άτυπο τέλος εποχής καθώς η γαλλική εταιρία θα αποχαιρετήσει την Chiron αλλά ενδεχομένως πιο σημαντικά, θα αποχαιρετήσει τον εμβληματικό quad-turbo W16 που την υπηρέτησε πιστά όλα αυτά τα χρόνια. Το 2024 όμως είναι και το τελευταίο κεφάλαιο στην ιστορία του επικεφαλής σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt που ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρία έπειτα από 20 ολόκληρα χρόνια.

Ο Achim Anscheidt είναι γιος του Hans-Georg, τρις Παγκοσμίου Πρωταθλητή μοτοσικλετών στην κατηγορία των 50 κ.εκ. με την Suzuki και από τον περασμένο Ιούνιο, MotoGP Legend καθώς εισήχθη στο MotoGP Hall of Fame. Ο Achim λοιπόν είναι γεννημένος στην ταχύτητα, μεγαλωμένος με τους ήχους και τις εικόνες των motorsports και με ένα φυσικό ταλέντο στο σχέδιο. Συνδύασε τις δύο αγάπες του στο ACCD στην Pasadena απ’ όπου αποφοίτησε το 1993 και έπιασε δουλειά ως junior designer στην Porsche Design Weissach. Τρία χρόνια αργότερα επιλέχθηκε για να ηγηθεί το τμήμα “Advanced Design” του Volkswagen Group στην Βαρκελώνη και το Βερολίνο ενώ το 2004 ανέλαβε καθήκοντα επικεφαλής σχεδιασμού στην Bugatti. Την εποχή που ανέλαβε τον νέο του ρόλο το design της Veyron είχε ήδη οριστικοποιηθεί αλλά η δουλειά του ως επικεφαλής είχε μονάχα ξεκινήσει καθώς έπρεπε να δημιουργήσει όχι μόνο τις ειδικές εκδόσεις του μοναδικού μοντέλου αλλά και να ξεκινήσει τον σχεδιασμό του αντικαταστάτη του.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, αυτός ήταν η Chiron ενώ ακολούθησαν οι δικές τις ειδικές εκδόσεις (βλ. Centodieci, Bolide, Divo, Mistral και η La Voiture Noire μεταξύ άλλων). Ο Anscheidt ήταν υπεύθυνος και για την υλοποίηση των ιδεών για την επέκταση της γκάμας της Bugatti πέρα από το μοναδικό μοντέλο που πρόσφερε, όπως για παράδειγμα με την 4-θέσια Galibier, άσχετα αν αυτά τα πλάνα ποτέ δεν προχώρησαν. Η τελευταία δουλειά του, το magnus opus του Achim Anscheidt όμως είναι ο διάδοχος της Chiron που γνωρίζουμε πλέον ότι θα αποκαλυφθεί στο κοινό το 2024 και είναι προγραμματισμένος να περάσει στην παραγωγή το ’26. Το τελευταίο μοντέλο του Anscheidt που θα είναι και το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο υπό την ηγεσία του Mate Rimac. Το πρώτο υβριδικό της Bugatti. Ο πήχης είναι τοποθετημένος πάρα πολύ ψηλά αλλά τόσο ο Anscheidt, με την μοναδική κατανόηση του DNA της εταιρίας όσο και ο Rimac με το ρηξικέλευθο πνεύμα του είναι πεπεισμένοι για την ποιότητα, το design και τις δυνατότητες του.

Την σκυτάλη στο τμήμα σχεδιασμού της εταιρίας θα πάρει ο Frank Heyl που από το 2008 εργάζεται για την Bugatti υπό την καθοδήγηση του Anscheidt. Γνωρίζει λοιπόν τι πρέπει να κάνει και σίγουρα θα αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην τεράστια ιστορία της μάρκας. Σε κάθε περίπτωση, ο Achim Anscheidt θα παραμείνει κοντά στην Bugatti καθώς θα διατηρήσει έναν συμβουλευτικό ρόλο αλλά από το 2024 και έπειτα, ξεκινά μία νέα εποχή και όχι μόνο με το νέο μοντέλο και τη νέα τεχνολογία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό