23.2 C
Athens
Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2024

Η BMW ποντάρει δυνατά στην λύση του υδρογόνου

Ειδήσεις Ελλάδα

Η BMW πρόκειται να μπει στην αγορά αυτοκινήτων υδρογόνου το 2028, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στη συνεργασία της με την Toyota.

Η συνεργασία αυτή έχει ως στόχο να φέρει στην αγορά το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Αν και οι λεπτομέρειες είναι λιγοστές, το μοντέλο που θα κινείται με υδρογόνο θα βασίζεται πιθανότατα στην επόμενη γενιά της X5, χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα CLAR με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και plug-in υβριδικές μονάδες.

Σε αντίθεση με το Mirai της Toyota, αυτό θα είναι το πρώτο ευρείας παραγωγής αυτοκίνητο υδρογόνου της BMW.

Επί του παρόντος, η BMW δοκιμάζει έναν στόλο περίπου 100 αυτοκινήτων iX5 με κινητήρα υδρογόνου, καθένα από τα οποία είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 402 ίππων και δύο δεξαμενές υδρογόνου από πλαστικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα (CFRP).

Αυτές οι δεξαμενές παρέχουν αυτονομία 500 και πλέον χιλιομέτρων και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε μόλις τρία έως τέσσερα λεπτά.

Η προηγούμενη εμπειρία της BMW με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο την οδήγησε να επικεντρωθεί στις κυψέλες καυσίμου για μεγαλύτερη απόδοση.

Παρά τις υποσχέσεις που αφήνει η συγκεκριμένη τεχνολογία, μια βασική πρόκληση παραμένει: η περιορισμένη υποδομή ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Η BMW και η Toyota εργάζονται σε πρωτοβουλίες για την επέκταση αυτού του δικτύου, γεγονός που θα μπορούσε να περιορίσει τη διαθεσιμότητα του αυτοκινήτου σε επιλεγμένες περιοχές.

Το μέλλον των αυτοκινήτων υδρογόνου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ανάπτυξη αυτής της υποδομής μέχρι το 2028.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό