24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Η BMW θα λανσάρει το πρώτο υδρονοκίνητο το 2028!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation έχουν στο ενεργητικό τους μία δεκαετία αξιόπιστης και επιτυχημένης συνεργασίας. Από αυτή τη σταθερή βάση, οι δύο εταιρείες επεκτείνουν τώρα τη συνεργασία τους για να επιταχύνουν την καινοτομία των συστημάτων κίνησης κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και να γίνουν πρωτοπόροι σε αυτή τη νέα τεχνολογία. Οι δύο εταιρίες θα αναπτύξουν από κοινού το σύστημα κίνησης για επιβατικά οχήματα, με την βασική τεχνολογία κυψελών καυσίμου (τις κυψέλες καυσίμου 3ης γενιάς) να δημιουργεί συνέργειες για χρήση τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε επιβατικά μοντέλα. Το αποτέλεσμα αυτής της συλλογικής προσπάθειας θα αξιοποιηθεί σε ανεξάρτητα μοντέλα τόσο της BMW όσο και της Toyota και θα διευρύνει τη γκάμα των επιλογών FCEV που είναι διαθέσιμες στους πελάτες, φέρνοντας το όραμα της κινητικότητας υδρογόνου ένα βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα. Οι πελάτες μπορούν να προσβλέπουν ότι τα μοντέλα κυψελών καυσίμου της BMW και της Toyota θα διατηρήσουν την ταυτότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε μάρκας, αποτελώντας ανεξάρτητες εκδόσεις FCEV ενώ η δημιουργία συνεργειών και η συγχώνευση του συνολικού αριθμού των συστημάτων κίνησης χάρη στις από κοινού διαδικασίες ανάπτυξης και προμήθειες υπόσχεται μείωση του κόστους της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου.

Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα ευρείας παραγωγής με τεχνολογία κυψελών καυσίμου (FCEV), αποτέλεσμα αυτής της συνεργασία θα έρθει το 2028 και θα φοράει τα σήματα της BMW, προσφέροντας έτσι στους πελάτες της μια ακόμα επιλογή ηλεκτρικού οχήματος με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Φυσικά, θα είναι το πρώτο αλλά σίγουρα όχι το τελευταίο καθώς το BMW Group προετοιμάζεται για την ευρεία παραγωγή αυτοκινήτων με συστήματα κίνησης υδρογόνου. Τα οχήματα αυτά θα ενσωματωθούν στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο της BMW, κάτι που σημαίνει ότι η BMW θα προσφέρει μια πρόσθετη παραλλαγή ενός υφιστάμενου μοντέλου με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Το BMW Group θεωρεί ρητά ότι τα FCEV αντιπροσωπεύουν μια άλλη τεχνολογία EV η οποία είναι συμπληρωματική της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), και παρατάσσονται δίπλα στα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά (PHEV) και τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).

“Πρόκειται για ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας: το πρώτο όχημα ευρείας παραγωγής με κυψέλες καυσίμου που προσφέρεται από έναν παγκόσμιο premium κατασκευαστή. Με κινητήρια δύναμη το υδρογόνο και με οδηγό το πνεύμα της συνεργασίας μας, θα υπογραμμίσει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογική πρόοδος διαμορφώνει τη μελλοντική κινητικότητα. Και θα προαναγγείλει μία εποχή σημαντικής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα κυψελών υδρογόνου.”

Δήλωσε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της BMW, Oliver Zipse. Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις της Toyota που μέσω του εκπροσώπου της ανέφερε ότι οι δύο μάρκες μοιράζονται το ίδιο πάθος για τα αυτοκίνητα και την πίστη στις “ανοιχτές τεχνολογίες” και στην προσέγγιση “πολλαπλών οδών” με στόχο την ουδετερότητα του άνθρακα. Συμπλήρωσε δε ότι “με βάση αυτές τις κοινές αξίες θα εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας σε προσπάθειες όπως η κοινή ανάπτυξη συστημάτων κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και η επέκταση των υποδομών με στόχο την υλοποίηση μιας κοινωνίας υδρογόνου.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό