26.9 C
Athens
Κυριακή, 23 Ιουνίου, 2024

Η ρωσική περιπέτεια της Coca Cola, η μάχη κορυφής στο efood και τα πηγαδάκια της Ύδρας – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Ειδήσεις Ελλάδα

Το comeback της Coca Cola σε επίπεδα άνω των 32 ευρώ

· Πέντε ημέρες κράτησε η διόρθωση της Coca Cola.

· Η μετοχή επανήλθε δυναμικά πάνω από τα 32 ευρώ.

· Και βάζει εκ νέου πλώρη να ξεπεράσει και τα προ πανδημίας επίπεδα.

· Μέσω των FT έγινε γνωστό ότι καλύφθηκε και το κενό που δημιουργήθηκε στη Ρωσία.

· Η Coca-Cola Hellenic στέλνει πλέον αντί της Coca-Cola τα λεγόμενα «σιρόπια».

· Πρόκειται για την απαραίτητη πρώτη ύλη για την παρασκευή των αναψυκτικών της.

· Θυμίζουμε πως τον Αύγουστο του 2022 δημιουργήθηκε μια αυτόνομη ρωσική εταιρεία.

· Ο λόγος για την Multon Partners, με τις ρωσικές «εκδόσεις» των εμπορικών σημάτων της Coca-Cola.

· Δηλαδή την Dobry Cola, η οποία έχει εκτοπίσει την Coke από την πρώτη θέση.

· Βέβαια, η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι Dobry Cola δεν έχει καμία σχέση με την The Coca-Cola Company.

· Αντίθετα, αποτελεί επέκταση μιας υπάρχουσας μάρκας στην αγορά.

· Αλλά όπως φαίνεται, το «ρωσικό μέτωπο» εξομαλύνεται…

————-

Όλοι συζητούν με όλους στις ασφάλειες

· Αλλαγές κυοφορούνται στην ασφαλιστική αγορά.

· Μαθαίνουμε ότι πολλοί συζητούν με πολλούς.

· Αυτό ήταν και το βασικό θέμα στα πηγαδάκια της Ύδρας, στο συνέδριο του κλάδου.

· Και οι συζητήσεις δεν είναι μόνο μεταξύ των ελληνικών εταιρειών.

· Ήδη υπάρχουν σοβαρές κρούσεις από ξένες ασφαλιστικές.

· Μαθαίνουμε πως η όποια κίνηση θα γίνει μόνο με τη συνεργασία της κυβέρνησης.

· Ώστε να δοθούν κίνητρα για την περαιτέρω διείσδυση της ιδιωτικής ασφάλισης.

· Ειδικά σε ένα πολύ υποσχόμενο κλάδο που σχετίζεται με τις φυσικές καταστροφές.

· Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι η Μεσόγειος θα επηρεαστεί από την κλιματική κρίση.

· Ήδη η χώρα μας πήρε μια «πικρή γεύση» ήδη από πέρσι.

· Και οι ξένοι θέλουν να τοποθετηθούν σε αυτό.

· Πέραν του μετώπου της Υγείας, όπου υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης…

—————-

Το «καμπανάκι» για την Μύκονο

· Ένα ενδιαφέρον εύρημα για την Μύκονο αλιεύσαμε σε ανάλυση της Square Lime.

· Η εταιρεία συμβούλων θεωρεί υποσχόμενες τις προοπτικές για τα boutique καταλύματα.

· Κάπου εδώ όμως βάζει ένα αλλά…

· Το ενδιαφέρον από τις ΗΠΑ για το νησί κυμαίνεται χαμηλότερα από άλλες χρονιές.

· Για αυτό όπως λέει απαιτείται μεγαλύτερη κινητικότητα από τις επιχειρήσεις του κλάδου.

· Αντίθετα, τα νούμερα για τη Σαντορίνη είναι πολλά υποσχόμενα…

· Όπως και για την Ίο αλλά και την Νάξο.

· Η τελευταία φαίνεται να παίρνει κεφάλι στην μάχη για τους Αμερικανούς τουρίστες…

· Το ηθικό δίδαγμα;

· Ότι θέλει δουλειά για να ξεπεράσει η Μύκονος την περσινή δυσφήμιση.

· Που υπέστη πριν από δύο χρόνια (!) εξαιτίας των κρουσμάτων αισχροκέρδειας.

· Θυμίζουμε τις καταγγελίες για τα «χρυσά» καβουδοπόδαρα…

—————

Ποιος θα κερδίσει στην αρένα του efood

· Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η μάχη AB και Σκλαβενίτη στην αρένα του… efood.

· Στην πιάτσα αναρωτιούνται πως ακριβώς θα πλασαριστεί ο «νεοεισερχόμενος».

· Και κατά πόσον θα τον «πριμοδοτήσει» η πλατφόρμα.

· Η οποία θα πρέπει να τρίβει τα χέρια της που έβαλε κάτω από την ομπρέλα της τέτοιους παίκτες.

· Η «γρήγορη» παράδοση πάντως κερδίζει διαρκώς έδαφος.

· Και κανείς, όσο ισχυρός και εάν είναι δεν μπορεί να μείνει εκτός.

· Ειδικά σε μια πλατφόρμα που κυριαρχεί στον χώρο.

· Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως θα τονωθεί ο ανταγωνισμός.

· Και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τον καταναλωτή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό