12 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Η νέα καμπάνια της Google ασκεί δημόσια πίεση στην Apple να υιοθετήσει το RCS για τα γραπτά μηνύματα – Google

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Google εγκαινιάζει μια νέα καμπάνια με τίτλο “Get The Message” που συνοδεύεται από έναν σχετικό ιστότοπο προκειμένου να πιέσει την Apple να αλλάξει γνώμη για το RCS.

Ο τεχνολογικός γίγαντας ασκεί το τελευταίο διάστημα περισσότερη πίεση στην Apple επειδή δεν υιοθετεί το RCS, το οποίο είναι ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας που θα βελτίωνε την εμπειρία ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών Android και iOS.

“Ήρθε η ώρα για την Apple να διορθώσει την αποστολή γραπτών μηνυμάτων”, αναφέρει η ιστοσελίδα. “Δεν έχει να κάνει με το χρώμα των bubbles διευκρινίζει η εταιρεία, της μορφής δηλαδή που εμφανίζεται κάθε μήνυμα στον χρήστη. Είναι τα θολά βίντεο, οι χαλασμένες ομαδικές συνομιλίες, οι ελλιπείς αποδείξεις ανάγνωσης και οι ενδείξεις πληκτρολόγησης, η μη αποστολή μηνυμάτων μέσω Wi-Fi και πολλά άλλα. Αυτά τα προβλήματα υπάρχουν επειδή η Apple αρνείται να υιοθετήσει τα σύγχρονα πρότυπα γραπτών μηνυμάτων όταν οι άνθρωποι με iPhone και Android smartphone στέλνουν μηνύματα ο ένας στον άλλο”.

Η Google αναφέρει ότι η εκστρατεία στοχεύει στην αντιμετώπιση όχι μόνο του προβλήματος των “πράσινων/μπλε bubbles”, αλλά και άλλων κοινών προκλήσεων στην ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο και πολλά άλλα. Όλα τα προβλήματα οφείλονται στη συνεχιζόμενη χρήση των SMS και MMS από το iPhone για συνομιλίες εκτός του iMessage, τις οποίες η Google χαρακτηρίζει ως “ξεπερασμένες τεχνολογίες από τις δεκαετίες του ’90 και του 2000”.

Ο τεχνολογικός γίγαντας ωθεί την Apple να διορθώσει αυτά τα ζητήματα υποστηρίζοντας το RCS, το οποίο προσφέρει πολλά από τα χαρακτηριστικά του iMessage σε ένα πρωτόκολλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο iOS όσο και στο Android.

«Τα γραπτά μηνύματα πρέπει να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά – όχι να τους απομακρύνουν», αναφέρει η Google σε δήλωσή της. «Ο στόχος της ομάδας Android είναι να κάνει την ανταλλαγή μηνυμάτων μια πιο ασφαλή, σύγχρονη και ευχάριστη εμπειρία για όλους, ανεξάρτητα από το τηλέφωνο που χρησιμοποιούν. Επειδή δεν θα έπρεπε να έχει σημασία τι τηλέφωνο έχουν – τα πράγματα θα έπρεπε απλώς να λειτουργούν».

Για την Apple, από την άλλη πλευρά, το iMessage είναι μια από τις μεγαλύτερες  αιτίες «εγκλωβισμού» του χρήστη στο οικοσύστημα της , οπότε δεν έχει πολλά να κερδίσει από την υιοθέτηση του RCS. Επιπλέον, οι δικαστικές καταθέσεις που αποκαλύφθηκαν πέρυσι έδειξαν ότι η Apple δεν θέλει να αναπτύξει μια έκδοση του iMessage για το Android, επειδή αυτό θα έβλαπτε περισσότερο την εταιρεία παρά θα την βοηθούσε. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, φαίνεται απίθανο ότι η νέα εκστρατεία της Google θα αποτελέσει το λόγο που θα ωθήσει την Apple στην υιοθέτηση του RCS.

Η εστίαση της Google στο RCS ακολουθεί χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών να δημιουργήσει το δικό της προϊόν ανταλλαγής μηνυμάτων, αφού αρκετές από τις εφαρμογές συνομιλιών της, συμπεριλαμβανομένων των Hangouts, Allo και πολλών άλλων, αποτέλεσαν παρελθόν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

3

1

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό